Удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю фітнес клубу «Makfitclub» (ФОП МАКАГОН Т. Г.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Магістерська робота на тему «Удосконалення системи управління марке-тинговою діяльністю фітнес клубу «Makfitclub» (ФОП МАКАГОН Т. Г.)» скла-дається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 79 сторінок основ-ного тексту, 12 рисунків, 28 таблиць, список використаних джерел, який склада-ється з 49 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю фітнес-клубу «Makfitclub» (ФОП Мака-гон Т.Г.). Об’єктом дослідження є фітнес-клуб «Makfitclub». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспек-ти щодо розробки та удосконалення маркетингової стратегії для фітнес-клубу «Makfitclub». Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовніш-ніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, мат-риця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, ма-триця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо управління маркетинговою діяльністю фітнес-клубу та розробки маркетингової стратегії для просування фітнес-послуг серед споживачів. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою маркетингових стратегій фітнес-клубу, формуванні програми рекламної кампанії та стимулю-ванні просування фітнес-послуг клубу «Makfitclub» серед споживачів.
Опис
Ключові слова
мікро- та макросередовище, система маркетингових стратегій фітнес-клубу, портфельний аналіз, стратегія розвитку товару
Бібліографічний опис
Зібрання