«Розробка методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»»

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що глобалізаційні процеси постійно посилюються, результатом чого є ускладнення бізнес середовища діяльності підприємства, передусім загострення конкуренції на ринку та поява нових загроз. З цього випливає необхідність пошуку нових шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуті сутність, чинники методи та критерії оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства У другому розділу «ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА» проведена організаційна – економічна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд», проаналізовані фактори впливу на конкурентоспроможність продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» та зроблена оцінка конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі «РОЗРОБКА МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «СІЛЬПО ФУД» досліджено методи підвищення конкурентоспроможності продукції власного виробництва ТОВ «Сільпо-Фуд» та розрахована ефективність запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 74 сторінок, 12 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 34 найменування.
Опис
Ключові слова
конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність продукції, показник, метод оцінки, управління конкурентоспроможністю
Бібліографічний опис
Зібрання