Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо – Фуд»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Формування асортименту є складним і безперервним процесом. Оптимальний асортимент є індивідуальним для кожного підприємства і залежить від ринків збуту, попиту, фінансових та інших ресурсів. При формуванні асортименту потрібно пам’ятати про фактори, які впливають на нього. Вони бувають зовнішніми, загальними та специфічними. Якщо не вказувати їх при оптимізації асортименту, то він у майбутньому буде не ефективним для компанії. На жаль на сучасний момент не всі компанії з повагою відносяться к формуванню свого асортименту. Питання ефективного формування товарної політики є актуальним, оскільки саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків, основою подальшого функціонування та розвитку. Метою даної роботи є удосконалення та аналіз асортиментної політики ТОВ «СІЛЬПО – ФУД», шляхом ведення інноваційного товару.
Опис
Ключові слова
торговельна мережа, асортимент продукції, асортиментна політика, удосконалення асортиментної політики
Бібліографічний опис
Зібрання