Перегляд за Автор "КОШКІНА, МАРІЯ"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо – Фуд»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОШКІНА, МАРІЯФормування асортименту є складним і безперервним процесом. Оптимальний асортимент є індивідуальним для кожного підприємства і залежить від ринків збуту, попиту, фінансових та інших ресурсів. При формуванні асортименту потрібно пам’ятати про фактори, які впливають на нього. Вони бувають зовнішніми, загальними та специфічними. Якщо не вказувати їх при оптимізації асортименту, то він у майбутньому буде не ефективним для компанії. На жаль на сучасний момент не всі компанії з повагою відносяться к формуванню свого асортименту. Питання ефективного формування товарної політики є актуальним, оскільки саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків, основою подальшого функціонування та розвитку. Метою даної роботи є удосконалення та аналіз асортиментної політики ТОВ «СІЛЬПО – ФУД», шляхом ведення інноваційного товару.