Комплексна кваліфікаційна робота: "Маркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ "ГОРМОЛЗАВОД №1""

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «Бакалавр» студентки Іванцової В.Ю. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку морозива, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок та доцільності побудови нового цеху. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку морозива та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок Об’єктом дослідження виступає ринок морозива України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод» Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингове дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», індекс Херфіндаля-Хіршмана, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, анкетування, матриця конкуренції М. Портера, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Робота містить 14 рисунків, 29 таблиць, список використаних джерел складається з 43 джерел.
Опис
Ключові слова
маркетингове дослідження, ринок морозива України, споживачі, анкетування, конкуренти, маркетинговий аналіз, новий продукт, маркетингова стратегія
Бібліографічний опис
Зібрання