Перегляд за Автор "Іванцова, Валентина"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКомплексна кваліфікаційна робота: "Маркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ "ГОРМОЛЗАВОД №1""(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Іванцова, ВалентинаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «Бакалавр» студентки Іванцової В.Ю. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку морозива, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок та доцільності побудови нового цеху. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку морозива та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок Об’єктом дослідження виступає ринок морозива України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод» Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингове дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», індекс Херфіндаля-Хіршмана, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, анкетування, матриця конкуренції М. Портера, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Робота містить 14 рисунків, 29 таблиць, список використаних джерел складається з 43 джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Іванцова, ВалентинаКваліфікаційна робота є складовою частиною комплексного проєкту, що розроблено разом з кафедрою ТМОЖПтаІК за темою «Розширення ТОВ «ГОРМОЛЗАВОД» у м. Одеса з впровадженням асортименту морозива». Актуальність теми обумовлена тим, у структурі внутрішнього споживання молочної продукції серед українського населення спостерігається тенденція до переходу на здорове харчування, це в свою чергу підсилює популярність якісних молочних продуктів. Українські молокопереробні підприємства мають комплекс серйозних проблем: системне зростання цін на молоко-сировину, зростання тарифів на енергоносії, неконтрольоване, критичне зростання імпорту молочних продуктів, відсутність законодавчого врегулювання взаємовідносин з торговими мережами. В значній мірі проблеми забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств можна вирішити за рахунок впровадження нових технологій комплексного використання сировини, розширення асортименту профілактично-оздоровчої продукції та виробничої і маркетингової диверсифікації діяльності молокопереробних підприємств. Мета кваліфікаційної роботи – проведення маркетингового дослідження ринку морозива та обґрунтування заходів з впровадження нового продукту в ТОВ «Гормолзавод» м. Одеса. Для досягнення поставленої мети були сформульовані та реалізовані наступні завдання: - дослідити теоретичні засади та особливості маркетингового дослідження ринку морозива; - проаналізувати зовнішнє маркетингове середовище ТОВ «Гормолзавод» у м. Одеса; - надати пропозиції з впровадження нового продуктуморозива в ТОВ «Гормолзавод», виготовленого з безлактозного молока; - здійснити обґрунтування інвестиційного проєкту з впровадження асортименту морозива, виготовленого на основі впровадження інноваційної технології комплексної переробки сировини.