Маркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Кваліфікаційна робота є складовою частиною комплексного проєкту, що розроблено разом з кафедрою ТМОЖПтаІК за темою «Розширення ТОВ «ГОРМОЛЗАВОД» у м. Одеса з впровадженням асортименту морозива».
Актуальність теми обумовлена тим, у структурі внутрішнього споживання молочної продукції серед українського населення спостерігається тенденція до переходу на здорове харчування, це в свою чергу підсилює популярність якісних молочних продуктів. Українські молокопереробні підприємства мають комплекс серйозних проблем: системне зростання цін на молоко-сировину, зростання тарифів на енергоносії, неконтрольоване, критичне зростання імпорту молочних продуктів, відсутність законодавчого врегулювання взаємовідносин з торговими мережами. В значній мірі проблеми забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств можна вирішити за рахунок впровадження нових технологій комплексного використання сировини, розширення асортименту профілактично-оздоровчої продукції та виробничої і маркетингової диверсифікації діяльності молокопереробних підприємств.
Мета кваліфікаційної роботи – проведення маркетингового дослідження ринку морозива та обґрунтування заходів з впровадження нового продукту в ТОВ «Гормолзавод» м. Одеса.
Для досягнення поставленої мети були сформульовані та реалізовані наступні завдання:
- дослідити теоретичні засади та особливості маркетингового дослідження ринку морозива;
- проаналізувати зовнішнє маркетингове середовище ТОВ «Гормолзавод» у м. Одеса;
- надати пропозиції з впровадження нового продуктуморозива в ТОВ «Гормолзавод», виготовленого з безлактозного молока;
- здійснити обґрунтування інвестиційного проєкту з впровадження асортименту морозива, виготовленого на основі впровадження інноваційної технології комплексної переробки сировини.
Опис
Ключові слова
дослідження ринку, ринок морозива, інвестиційний проєкт, інвестиції, просування нового продукту, ціна, ціноутворення