Розробка маркетингових методів стимулювання продажів ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті натурального меду
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Актуальність теми обумовлена тим, що товарно-асортиментна політика – найважливіша з усіх інструментів маркетингу, за допомогою яких підприємство працює на ринку. Її завдання полягає в тому, щоб у кожний момент часу товари, які пропонує підприємство, оптимально відповідали потребам споживачів як за якісними, так і за кількісними характеристиками. Правильно підібраний асортимент є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації.
Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів удосконалення маркетингової асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті натурального меду.
Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингової асортиментної політики; підходи до оцінки ефективності асортиментної політики підприємства проаналізувати фінансово-господарську діяльність та ефективність асортиментної політики ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести обґрунтування напрямів удосконалення товарного асортименту; оцінити ефективності заходів.
Опис
Ключові слова
маркетинг, асортиментна політика, торгівля, ринок, натуральний мед, ефективність діяльності