Перегляд за Автор "Вишневська, Софія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингових методів стимулювання продажів ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті натурального меду(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Вишневська, СофіяАктуальність теми обумовлена тим, що товарно-асортиментна політика – найважливіша з усіх інструментів маркетингу, за допомогою яких підприємство працює на ринку. Її завдання полягає в тому, щоб у кожний момент часу товари, які пропонує підприємство, оптимально відповідали потребам споживачів як за якісними, так і за кількісними характеристиками. Правильно підібраний асортимент є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів удосконалення маркетингової асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті натурального меду. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингової асортиментної політики; підходи до оцінки ефективності асортиментної політики підприємства проаналізувати фінансово-господарську діяльність та ефективність асортиментної політики ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести обґрунтування напрямів удосконалення товарного асортименту; оцінити ефективності заходів.