Формування комплексу інноваційних послуг ТОВ «Харекаді» Ресторан «Morgan»

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики
Анотація
Сучасний ринок ресторанних послуг характеризується нетривалим життєвим циклом – від одного до трьох років, а за даними Всесвітнього довідника Дунна та Бредстріта за ступенем ризику ресторанний бізнес незмінно посідає третє-четверте. Тому для закріплення і розвитку на ринку ресторанних послуг, підприємствам ресторанного господарства необхідно постійно розвиватися. Позитивному розвитку підприємства сприяє перш за все впровадження інновацій. Для того, щоб вижити і розвиватися в конкурентному ринковому середовищі, ринкові суб’єкти повинні вміти формувати власні конкурентні переваги, які здебільшого досягаються завдяки впровадженню інновацій [2, Izhevskyy, 2011, р. 9]. Метою дослідження є інноваційні розробки у сфері підприємств ресторанного господарства. Дослідженням теоретико-методологічних проблем сутності інновацій, інноваційної політики та управління інноваційними процесами займалися такі вітчизняні вчені: С. Биконя. О. Василенко, А. Власова, О. Волков, В. Гринев, В. Дорофієнко та інші. Необхідно підкреслити, що деякі проблеми, пов’язані з впровадженням інновацій на підприємства ресторанного господарства сформульовані в працях Г. П’ятницької, А. Расулової, В. Іжевського, Н. Михайлової, В. Марцина. Однак, незважаючи на значний вклад перелічених вчених, аналіз інформації в цій сфері свідчить, що все ж таки залишаються не вирішеними питання впровадження інновацій на підприємствах ресторанного господарства.
Опис
Ключові слова
ресторанний бізнес, послуги, формування комплексу послуг, інноваційні послуги
Бібліографічний опис