Маркетингове управління конкурентоспроможністю продукції виноробних підприємств

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Управління конкурентоспроможністю продукції - одна із складових ефективної адаптації підприємства до умов ринкового середовища. Актуальним є питання маркетингового управління конкурентоспроможністю продукції. Проаналізовано діяльність ПрАТ «Одесавинпром» – найстарішого виноробного підприємства України. Досліджено стан ринку вина України. Проведено оцінку конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Одесавинпром» та товарів конкурентів.
Опис
Шульга І. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю продукції виноробних підприємств / І. В. Шульга, В. В. Мільчева, О. М. Голодонюк // Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, Дніпро, 8 квіт. 2020 р. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля. – Дніпро, 2020. – С. 424–425 : рис. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
виноробні підприємства, конкурентоспроможність, маркетингове управління, ПрАТ «Одесавинпром», ринок вина України
Бібліографічний опис