Перегляд за Автор "Шульга, І. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове управління конкурентоспроможністю продукції виноробних підприємств(2020) Шульга, І. В.; Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.Управління конкурентоспроможністю продукції - одна із складових ефективної адаптації підприємства до умов ринкового середовища. Актуальним є питання маркетингового управління конкурентоспроможністю продукції. Проаналізовано діяльність ПрАТ «Одесавинпром» – найстарішого виноробного підприємства України. Досліджено стан ринку вина України. Проведено оцінку конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Одесавинпром» та товарів конкурентів.