Перегляд за Автор "Голодонюк, О. М."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикладання методики визначення цільового сегменту, як запорука успішного розвитку підприємницької діяльності(2020) Голодонюк, О. М.; Леонова, Л. Є.; Мільчева, В. В.
- ДокументДосвід виживання виноробних підприємств в кризових умовах на прикладі ПрАТ «Одесавинпром»(2018) Голодонюк, О. М.ПрАТ «Одесавинпром» підприємство зі сторічною історією існування і славними традиціями виноробства. Підприємство, яке має багатий досвід виживання в умовах перебудови країни і економічної кризи.
- ДокументМаркетингове управління конкурентоспроможністю продукції виноробних підприємств(2020) Шульга, І. В.; Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.Управління конкурентоспроможністю продукції - одна із складових ефективної адаптації підприємства до умов ринкового середовища. Актуальним є питання маркетингового управління конкурентоспроможністю продукції. Проаналізовано діяльність ПрАТ «Одесавинпром» – найстарішого виноробного підприємства України. Досліджено стан ринку вина України. Проведено оцінку конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Одесавинпром» та товарів конкурентів.
- ДокументМаркетингові підходи до розробки стратегії виведення на ринок інноваційного продукту(2017) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.Активна науково-дослідна й інноваційна діяльність дозволили одержати унікальний продукт, який на даний момент не має аналогів в Україні і зможе зайняти свою нішу на ринку. Це сироп «Здоровіт».
- ДокументМетоди викладання в дистанційній освіті(2022) Памбук, С. А.; Голодонюк, О. М.; Донець, Л. Я.
- ДокументМетодичні підходи до визначення ємності ринку в дипломних роботах бакалаврів і магістрів(2019) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.Сучасні умови господарювання вимагають від керівників підприємств уміння приймати управлінські рішення з урахуванням постійних змін ринкового середовища, які створюють не лише загрози, а й надають можливості, з одного боку, для задоволення потреб споживачів, а з іншого, для розвитку самої компанії (фірми, організації).
- ДокументОцінка інноваційного потенціалу підприємства(2020) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
- ДокументПерспективні напрями розвитку виноробних підприємств в умовах економічної нестабільності(2018) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.В даній роботі були розглянуті перспективні напрями розвитку виноробних підприємств в умовах економічної нестабільності.
- ДокументРоль маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ «ОдесаВинПром» в умовах економічної кризи в країні(2016) Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.Проведено аналіз стратегій для успішної діяльності підприємства на ринку виноробної продукції та розроблено маркетингову стратегію ПрАТ «Одесавинпром».
- ДокументРоль самостійної роботи студентів в становленні професійного фахівця(2021) Голодонюк, О. М.; Леонова, Л. Є.; Мільчева, В. В.
- ДокументСегментування аудиторії за методиками 5W та Khamatrix(2021) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
- ДокументСтратегічне маркетингове планування діяльності виноробного підприємства як запорука його успішного розвитку(2018) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.Проведено аналіз товарного асортименту ПрАТ «Одесавинпром», SWOT-аналіз, конкурентний аналіз галузі по М. Портеру. Проаналізувавши можливість використання кожної з чотирьох стратегій відповідно до матриці І. Ансоффа «товар-ринок», виявилося, що для підприємства ймовірною є реалізація стратегії розвитку товару. Також аналіз показав можливість впровадження стратегії диверсифікації, що дозволяє вийти підприємству на ринок з новим інноваційним продуктом. Йдеться про створення продукту нового покоління, який значно підвищує якість життя людей в умовах несприятливої економічної і екологічної обстановки. Завдяки своїм корисним властивостям даний товар отримав назву – «Здоровіт», що в перекладі означає «здорове життя». Представлений сироп має широкий спектр дії, працює на клітинному рівні і використовується для профілактики та лікування понад 60-ти захворювань.
- ДокументСтратегія диверсифікації виноробного виробництва з метою створення інноваційного продукту зі вторинної сировини(2018) Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.ПрАт «Одесавинпром» - одне із найстаріших та провідних підприємств галузі із збереженими традиціями виноробства. Проведено аналіз товарного асортименту ПрАТ «Одесавинпром», SWOT-аналіз, конкурентний аналіз галузі по М. Портеру. Проаналізувавши можливість використання кожної з чотирьох стратегій відповідно до матриці І. Ансоффа «товар-ринок», виявилося, що для підприємства ймовірною є реалізація стратегії розвитку товару. Також аналіз показав можливість впровадження стратегії диверсифікації, що дозволяє вийти підприємству на ринок з новим інноваційним продуктом. Йдеться про створення продукту нового покоління, який значно підвищує якість життя людей в умовах несприятливої економічної і екологічної обстановки. Завдяки своїм корисним властивостям даний товар отримав назву – «Здоровіт», що в перекладі означає «здорове життя». Представлений сироп має широкий спектр дії, працює на клітинному рівні і використовується для профілактики та лікування понад 60-ти захворювань.
- ДокументТеоретичні аспекти інноваційного процесу і інновації(2019) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.Можливість розробки нових ідей та впровадження інновацій стали пріоритетом для багатьох організацій. Інтенсивна глобальна конкуренція та технологічний розвиток зробили інновації джерелом конкурентної переваги.
- ДокументІнноваційна діяльність виноробних підприємств україни, як запорука успішного розвитку(2019) Лагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.Економічна ситуація в Україні залишається вкрай складною. Українська економіка вимушена вирішувати проблеми, які є наслідком неефективної системи господарювання минулих років, її структурної деформації та низького рівня конкурентоспроможності.