Таргетингова реклама, як спосіб просування в соціальних мережах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Ефективне спілкування необхідне для створення та підтримки добрих взаємовідносин компанії з її споживачами. Саме це дозволить інформувати, переконувати та нагадувати споживачам про свій товар, підтримувати його попит/збут, створювати імідж фірми.
Опис
Значек Р. Р. Таргетингова реклама, як спосіб просування в соціальних мережах / Р. Р. Значек, Л. А. Бахчиванжи, О. В. Євтушок // Зб. тез доп. 80-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 7–8 трав. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса : ОНАХТ, 2020. – С. 353–354.
Ключові слова
таргетингова реклама, соціальні мережі, просування
Бібліографічний опис