Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств
Вантажиться...
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища.
Опис
Бахчиванжи, Л. А. Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств / Л. А. Бахчиванжи, О. В. Євтушок, Р. Р. Значек // Зб. тез доп. 79-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 16–19 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2019. – С. 364–366. – Бібліогр.: 5 назв.
Ключові слова
аграрний сектор, аграрні підприємства, розвиток маркетингового середовища