Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища. В умовах існуючої на ринку активної конкуренції за споживача успішна підприємницька діяльність можлива лише за умови комплексного використання всіх маркетингових заходів в їх оптимальному співвідношенні.
Опис
Бахчиванжи, Л. А. Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств / Л. А. Бахчиванжи, О. В. Євтушок, Р. Р. Значек // Зб. тез доп. 79-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 16–19 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2019. – С. 339–341. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
розвиток маркетингового середовища, аграрні підприємства
Бібліографічний опис