49-а науково-методична конференція: Забезпечення якості вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 49-а науково-методична конференція: Забезпечення якості вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 138
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ49-а науково-методична конференція ОНАХТ "Забезпечення якості вищої освіти"(Одеська національна академія харчових технологій, 2018)
- ДокументАкадемічна доброчесність та соціальна відповідальність педагогів ВНЗ і коледжів за якість навчання і виховання студентів(2018) Черняк, Г. А.; Ангелов, Г. В.; Соловей, А. А.Професійне виконання педагогами ставить їх в обов'язки соціальних функцій сприяє формуванню громадянського суспільства і є гарантією відповідального ставлення до результатів власної педагогічної діяльності.
- ДокументАпробація деяких шляхів інноваційного розвитку освітнього процесу(2018) Стрікаленко, Т. В.; Коваленко, О. О.Апробовані та нові можливості інноваційного розвитку освітнього процесу сприятимуть вирішенню сформульованих вище протирічь, запровадженню змішаної освіти і поширенню в практиці підготовки фахівців з технології питної води та водопідготовки харчових виробництв нових ідей, засобів, педагогічних та управлінських технологій, у результаті яких можуть бути суттєво підвищені рівень досягнень та потреба у необхідності навчання протягом усього життя.
- ДокументАРР-навчальний засіб одержання знань для студентів напряму підготовки 242 «Туризм»(2018) Меліх, О. О.; Добрянська, Н. А.; Калмикова, І. С.В цій статті розглядається ефективність співпраці із спеціалістами Факультету комп`ютерної інженерії, програмування та кіберзахисту ОНАХТ з питань створення навчальних туристичних app надалі.
- ДокументАспектація методів контролю самостійної роботи студентів(2018) Сапожнікова, Н. Ю.В сучасних економічних умовах на ринку праці, в першу чергу, зростають вимоги до професійної компетентності випускників, що в свою чергу обумовлює створення якісно нових форм та методів вищої освіти. Сучасні підходи повинні бути спрямовані на створення системи безперервної освіти з розширенням сфери самостійної діяльності студентів.
- ДокументВдосконалення методів навчання – важлива складова підготовки студентів(2018) Лисюк, В. М.; Сахарова, З. М.; Фесенко, О. О.Дистанційна освіта набуває все більшої популярності в Україні. Це викликано як західними тенденціями до безперервної освіти, так і економічною кризою в Україні. Впровадження дистанційного навчання у підготовку фахівців харчової галузі є ефективним і може використовуватися як альтернатива традиційному «аудиторному» навчанню, що дозволяє вийти на якісно новий півень підготовки фахівців за рахунок зменшення питомих витрат в зимовий період року.
- ДокументВеб-технології як інструмент для організації самостійної роботи студентів(2018) Манолі, Т. А.; Нікітчіна, Т. І.; Баришева, Я. О.Сучасні підходи до самостійної роботи як до провідної, а у найближчому майбутньому й основної форми навчання, в умовах інформаційного суспільства вимагають розробки нового змісту, принципів, методів, форм і засобів реалізації процесу організації самостійної роботи студентів. Одним із основних шляхів удосконалення змісту освіти є широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, Веб-технологій, адже саме вони мають необмежені можливості для інновацій, що сприяє їх застосовуванню в процесі організації самостійної роботи студентів.
- ДокументВикладач в системі сучасної вищої освіти(2018) Волков, В. Е.Роль викладача в сучасній вищий школі не зменшується, а навпаки – збільшується. Викладач має бути не тільки обізнаним фахівцем, спроможним передати в простій та доступній формі свої знання студентам. Щоб зацікавити студента в самій необхідності отримання знань, викладач має бути і ерудитом, і психологом, і навіть артистом, тобто викладач має бути творчою особистістю.
- ДокументВикладач вищої школи – це не професія, а місія(2018) Осипова, Л. А.Основою підготовки викладача вищої школи повинна стати організаційна, нормативна та науково-методична діяльність, спрямована на формування універсальної, функціональної грамотності і компетентності, що дозволяють викладачеві гнучко орієнтуватися в складних ситуаціях сучасного життя, бути готовим до самоосвіти і саморозвитку.
- ДокументВикористання наукових досліджень при підготовці лабораторного практикуму дисципліни «Методи контролю якості продукції»(2018) Малинка, О. В.; Бельтюкова, С. В.В данній статті було розглянуто використання наукових досліджень при підготовці лабораторного практикуму дисципліни «Методи контролю якості продукції».
- ДокументВикористання сучасних методологічних підходів при викладанні дисципліни «Інноваційні технології готельно-ресторанного господарства і туризму»(2018) Тітомир, Л. А.Підготовка сучасних кадрів для роботи у готельно-ресторанному бізнесі відповідно вимог ринкового середовища потребує удосконалення змісту, форм і методів навчального процесу у відповідності до сучасних тенденцій розвитку моделі здобуття вищої освіти.
- ДокументВикористання інформаційних технологій в навчальному процесі кафедри обліку та аудиту(2018) Іванченкова, Л. В.; Скляр, Л. Б.; Ткачук, Г. О.На сьогодні залишаються невирішеними питання, які безпосередньо стосуються чіткого обґрунтування ефективного використання новітніх комп’ютерних та інформаційних технологій при викладанні облікових дисциплін. Актуальним питанням також залишається ознайомлення студентів із прикладними програмними розробками, що стосуються автоматизації облікового процесу підприємства.
- ДокументВплив навчально-педагогічного процесу на освідомлення почуття громадянина України(2018) Швець, В. Г.; Булюк, В. І.Серед першочергових завдань, які держава висуває перед сучасною освітою, важливе місце належить освідомленню кожним студентом почуття громадянина, як найважливішої ланки виховання освіченої, творчої особистості, становленню її фізичного і морального здоров'я, забезпеченню пріоритетності розвитку людини, відтворенню й трансляції культури й духовності в усій різноманітності вітчизняних та світових зразків.
- ДокументВплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді(2018) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.У цій статті було розглянуто вплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді.
- ДокументВплив інформаційного забезпечення на підвищення мотивації студентів до занять фізичною культурою(2018) Захлевська, Т. В.; Павлюк, О. В.Було роздглянуто вплив інформаційного забезпечення на підвищення мотивації студентів до занять фізичною культурою.
- ДокументВпровадження паспорту здоров’я у системі дистанційного освіти студентів ЗВО(2018) Яготін, Р. С.Метою роботи стало обґрунтування доцільності впровадження паспорту здоров’я у системі дистанційної освіти студентів ЗВО.
- ДокументГоловні чинники формування творчої особистості студента(2018) Соловей, А. О.; Ботіка, Т. С.Сучасний стан суспільного розвитку зумовив зростання потреб у формуванні творчої особистості з високим рівнем інтелектуального розвитку, творчих можливостей, здатної до створення та засвоєння інновацій у будь-якій галузі.
- ДокументДеякі особливості розробки тестових завдань(2018) Бровкіна, Ю. О.Перевірка якості знань шляхом тестування є одним найбільш популярних методів у сучасних ВНЗ. Тестування є надійним та перспективним варіантом перевірки знань студентів, у подальшому повинно розповсюджуватися та удосконалюватися
- ДокументДистанційне навчання: особливості підготовки студентів до написання тестів(2018) Дружкова, І. С.; Жихарєва, Н. В.Онлайн тестування виконує кілька важливих функцій під час навчання, допомагає студентам визнати найважливіші елементи заняття, а також допомагає викладачам відстежувати, наскільки добре засвоюється інформація.
- ДокументДистанційний модуль, як інструмент забезпечення якості підготовки студентів в сучасних умовах(2018) Купріна, Н. М.; Ступницька, Т. М.Сучасна якісна організація навчального процесу та вимоги до неї потребують пошуків нових інструментів, які сприятимуть забезпеченню якості підготовки спеціалістів всіх рівнів освіти. Одним з таких інструментів є й дистанційний модуль, важливість запровадження якого в сучасних умовах обумовлена можливістю формування дистанційного навчання для студентів у майбутніх періодах та її апробації для ефективного функціонування.