49-а науково-методична конференція: Забезпечення якості вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 49-а науково-методична конференція: Забезпечення якості вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 99
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНауково-методичне забезпечення дисципліни «Управління якістю продукції»(2018) Решта, С. П.; Д’яконова, А. К.; Данилова, О. І.Науково-методичне забезпечення дисципліни «Управління якістю продукції» розроблено у відповідності до вимог і стандартів вищої освіти, включає необхідні методичні матеріали, у тому числі, методичні вказівки до лекційних і лабораторних робіт, завдання для самоперевірки, питання для поглибленого контролю.
- ДокументМетодичне забезпечення дисциплін мікробіологічного блоку на кафедрі біохімії, мікробіології та фізіології харчування ОНАХТ(2018) Єгорова, А. В.; Труфкаті, Л. В.; Килименчук, О. О.Головне завдання, яке стоїть перед технологом та мікробіологом харчового виробництва це забезпечення населення високоякісною харчовою продукцією. Сучасний рівень розвитку харчової промисловості потребує від фахівців глибоких теоретичних знань та практичних навичок як у технології виробництва, так і в області мікробіологічного контролю.
- ДокументНові підходи до навчання правовим дисциплінам(2018) Осадча, І. А.Стратегічна мета реформування й модернізації вищої освіти і науки в Україні – створення ефективного інноваційного освітнього середовища у вищих навчальних закладах через сприяння прогресивним нововведенням, впровадження найсучасніших технологій і моделей навчання.
- ДокументВикладач в системі сучасної вищої освіти(2018) Волков, В. Е.Роль викладача в сучасній вищий школі не зменшується, а навпаки – збільшується. Викладач має бути не тільки обізнаним фахівцем, спроможним передати в простій та доступній формі свої знання студентам. Щоб зацікавити студента в самій необхідності отримання знань, викладач має бути і ерудитом, і психологом, і навіть артистом, тобто викладач має бути творчою особистістю.
- ДокументПортфоліо, як альтернативна форма оцінювання й формування рейтингу студента(2018) Корсікова, Н. М.Портфоліо є ефективною формою автентичного оцінювання результатів процесу навчання, створених під час різних видів діяльності. Портфоліо, будучи формою повного й різнобічного висвітлення випускника, визначає перспективи його професійного росту і може використовуватися в якості додаткової інформації про студента при підведенні підсумків навчальної діяльності.
- ДокументДоцільність «Кейс-методів» для підготовки професійно компетентних молодих фахівців харчової галузі(2018) Палвашова, Г. І.; Нікітчіна, Т. І.Мета використання кейс-методів, залежить від типу ситуаційного завдання, тому кожен випадок може бути вираженим через кейс-потреби, кейс-вибір, кризовий кейс, конфліктний кейс, кейс-боротьба, інноваційний кейс.
- ДокументУправління підготовкою в ігрових видах спорту(2018) Болтоматіс, Д. В.Питання ефективної корекції навчально-тренувального процесу у структурних утвореннях макроциклів підготовки при необхідності результативного проведення ігор впродовж тривалого змагального періоду макроциклу є актуальними у підготовці спортсменів.
- ДокументСамостійна робота студентів при вивченні дисциплін кафедри БЖД як різновид безперервного навчання(2018) Фесенко, О. О.; Лисюк, В. М.; Сахарова, З. М.Самостійна робота студентів, її наповнення та організація - досить відомі задачі, але їх включення у загальний комплекс проблем підвищення ефективності вищої освіти на сучасному етапі додає їм нового значення, наповненості і нової якості.
- ДокументЗастосування комп’ютерних технологій для формування умінь перекладу фахових текстів у майбутніх інженерів(2018) Макоєд, Н. О.У цій статті було розглянуто застосування комп’ютерних технологій для формування умінь перекладу фахових текстів у майбутніх інженерів.
- ДокументЄвропейські програми у забезпечення якості вищої освіти(2018) Калмикова, І. С.; Меліх, О. О.; Саркісян, Г. О.Важливе місце у забезпеченні якості вищої освіти має побудова систем менеджменту якості у вищому учбовому закладі. Найпоширенішими моделями систем менеджменту якості є моделі, засновані на принципах: загального управління якістю; міжнародних стандартів серії ISO.
- ДокументІнформаційні технології дистанційного навчання: методи і засоби їх використання(2018) Пчелянська, Г. Б.; Пчелянський, Д. П.Дистанційне навчання дає змогу впроваджувати інтерактивні технології викладання матеріалу, здобувати повноцінну освіту, підвищувати кваліфікацію співробітників у територіально розподілених місцях. У дистанційному навчанні змінюється роль і вимоги до викладачів. Лекції складають лише невелику частку, процес навчання орієнтується на творчий пошук інформації, вміння самостійно набувати необхідних знань і застосувати їх до вирішення практичних завдань, використовуючи сучасні технології.
- ДокументВеб-технології як інструмент для організації самостійної роботи студентів(2018) Манолі, Т. А.; Нікітчіна, Т. І.; Баришева, Я. О.Сучасні підходи до самостійної роботи як до провідної, а у найближчому майбутньому й основної форми навчання, в умовах інформаційного суспільства вимагають розробки нового змісту, принципів, методів, форм і засобів реалізації процесу організації самостійної роботи студентів. Одним із основних шляхів удосконалення змісту освіти є широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, Веб-технологій, адже саме вони мають необмежені можливості для інновацій, що сприяє їх застосовуванню в процесі організації самостійної роботи студентів.
- ДокументВплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді(2018) Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.У цій статті було розглянуто вплив самостійних занять фізичними вправами на здоров’я студентської молоді.
- ДокументРоль викладача у розвитку комунікативної культури студентів(2018) Салавеліс, А. Д.; Калугіна, І. М.; Павловський, С. М.Викладач як фахівець повинен володіти високою комунікативною культурою, що має на увазі наявність комунікативних знань, умінь, здібностей, так як вони розвивають важливі психологічні якості, які є складовими компетентності викладача вищої школи.
- ДокументМетоди організації самостійної роботи майбутніх технологів для розвитку професійних навичок(2018) Мельник, І. В.; Ільєва, О. С.В даній статті були розглянуті методи організації самостійної роботи майбутніх технологів для розвитку професійних навичок.
- ДокументНабуття студентами навичок самостійності при прослуховуванні предметного лекційного курсу(2018) Дец, Н. О.; Ткаченко, Н. А.; Ланженко, Л. О.; Дец, Д. В.Лекція як провідна форма викладання матеріалу у навчальному процесі закладів вищої освіти, вирішує основні організаційні питання: підготовка до слухання і сприйняття лекції; набуття навичок самостійного оформлення ле-кційного матеріалу.
- ДокументФормування економічного мислення студента в процесі викладання економічних дисциплін(2018) Лобоцька, Л. Л.; Фрум, О. Л.З метою формування економічного мислення слід розширити методичну базу викладання економічних дисциплін обговоренням кожної теми з точки зору студента. Таким чином можна сформувати у студента навички власного мислення та визначити проблеми в засвоєнні ним матеріалу.
- ДокументПсихолого-педагогічні умови адаптації студентів в освітньому середовищі(2018) Черкаський, А. В.Актуальність проблеми психологічної адаптації підкреслюється тим фактом, що існує ілюзія можливості побудови жорсткого алгоритму різних видів пристосування до умов існування і діяльності, що змінюються. Передбачається, що людина, приступаючи до якого-небудь роду діяльності, здатна автоматично забезпечити собі адаптивний стан при достатньому рівні мотивації і системі ціннісних орієнтації.
- ДокументВикористання наукових досліджень при підготовці лабораторного практикуму дисципліни «Методи контролю якості продукції»(2018) Малинка, О. В.; Бельтюкова, С. В.В данній статті було розглянуто використання наукових досліджень при підготовці лабораторного практикуму дисципліни «Методи контролю якості продукції».
- ДокументПромисловий та науковий туризм – нова дисципліна в підготовці магістрів–туристів(2018) Палвашова, Г. І.В даній статті розглянуто промисловий та науковий туризм, як нова дисципліна в підготовці магістрів–туристів.