49-а науково-методична конференція: Забезпечення якості вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 49-а науково-методична конференція: Забезпечення якості вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 138
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНабуття студентами навичок самостійності при прослуховуванні предметного лекційного курсу(2018) Дец, Н. О.; Ткаченко, Н. А.; Ланженко, Л. О.; Дец, Д. В.Лекція як провідна форма викладання матеріалу у навчальному процесі закладів вищої освіти, вирішує основні організаційні питання: підготовка до слухання і сприйняття лекції; набуття навичок самостійного оформлення ле-кційного матеріалу.
- ДокументЗастосування комп’ютерних технологій для формування умінь перекладу фахових текстів у майбутніх інженерів(2018) Макоєд, Н. О.У цій статті було розглянуто застосування комп’ютерних технологій для формування умінь перекладу фахових текстів у майбутніх інженерів.
- ДокументПередумови впровадження дуального навчання у сучасних умовах(2018) Дідух, С. М.Мета впровадження елементів дуальної форми навчання – подолання диспропорції між пропозицією щодо надання освітніх послуг та запитами роботодавців щодо структури навчально-виробничого процесу, змісту і обсягу навчальних планів і програм, якості підготовки кадрів, надання можливості мобільно реагувати на зміни виробничих технологій та модернізувати зміст освіти, враховувати вимоги конкретних підприємств, установ, організацій – замовників кадрів при організації навчально-виробничого процесу.
- ДокументМетодологія самостійної роботи в навчальній дисципліні «Технології водопідготовки на підприємствах харчової галузі»(2018) Новосельцева, В. В.; Вєтров, Д. І.; Ємонакова, О. О.Однією з цілей професійної підготовки фахівця є необхідність дати студенту міцні фундаментальні знання, на основі яких він зміг би навчатися самостійно в потрібному йому напрямку. Рішення задач сучасної освіти неможливо без підвищення ролі самостійної роботи студентів над навчальним матеріалом, посилення відповідальності викладачів за розвиток навичок самостійної роботи, за стимулювання професійного зростання студентів, виховання їх творчої активності та ініціативи.
- ДокументДілова гра як активний метод набуття компетенцій студентами економічних спеціальностей(2018) Бондаренко, С. А.Ділова гра являється важливим інструментом в системі засвоєння нових знань та набуття компетенцій студентами економічних спеціальностей, оскільки у процесі ділової гри створюються ситуації, максимально наближені до реальних подій, що виникають у професійній діяльності майбутніх випускників.
- ДокументЦінність як інтегральний принцип науково-технічної освіти(2018) Лар’яновський, І. С.Сьогодні маємо нагальну потребу в переході до інтегрального принципу в організації науково-технічної освіти, оскільки сучасне науково-технічне знання, інженерно-технологічна практика та освітнє середовище найбільш ефективно функціонують за умови, якщо вони інтегровані у системні комплекси, в основу яких покладені загальнозначущі високотехнологічні цінності.
- ДокументРоль наукових досліджень у професійному становленні сучасних економістів(2018) Самофатова, В. А.Однією із найважливіших складових організації навчального процесу є активне залучення студентів до самостійних наукових досліджень і підготовка публічної презентації результатів виконаної роботи.
- ДокументТести в технології дистанційного навчання(2018) Монтік, П. М.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.Застосування тесту не обмежується дистанційними технологіями – його можна використовувати і в очному навчанні. Це дозволяє викладачам сполучати теорію і практично незалежний від суб’єктивного підходу до студента контроль за допомогою тесту. На першому етапі тести використовуються для автоматизації праці викладачів за оцінкою знань студентів.
- ДокументНаукова частина у дипломних проектах бакалаврів(2018) Жигунов, Д. О.; Соц, С. М.; Кустов, І. О.У зв'язку з введенням в Україні триступеневої системи освіти: бакалавр-магістр-аспірант, все більшого поширення набуває можливість працевлаштування вже після першого ступеню вищої освіти. Тому необхідно створити такі умови в організації навчального процесу в закладі вищої освіти, та й в суспільстві в цілому, при яких студенти самі повинні бути зацікавлені в отриманні глибоких знань.
- ДокументДіагностика рефлекторно-регулятивного компоненту рольової позиції студентів технічного вузу(2018) Черняк, Г. А.Діагностика рефлексорно-регулятивного компонента рольової позиції студента спрямована, в першу чергу, на вивчення навичок рефлексивного аналізу навчально-професійної діяльності студентів технічного вузу.
- ДокументАпробація деяких шляхів інноваційного розвитку освітнього процесу(2018) Стрікаленко, Т. В.; Коваленко, О. О.Апробовані та нові можливості інноваційного розвитку освітнього процесу сприятимуть вирішенню сформульованих вище протирічь, запровадженню змішаної освіти і поширенню в практиці підготовки фахівців з технології питної води та водопідготовки харчових виробництв нових ідей, засобів, педагогічних та управлінських технологій, у результаті яких можуть бути суттєво підвищені рівень досягнень та потреба у необхідності навчання протягом усього життя.
- ДокументОсобливості організації дистанційного навчання зі «Стандартизації, методології та сертифікації»(2018) Савінок, О. М.; Азарова, Н. Г.; Малишко, Т. С.Поетапне навчання студентів від курсу до курсу за дистанційною формою дозволяє поступово привчити їх до самостійного пошуку необхідної інформації, опрацюванню, донесенню її до своїх колег. В подальшому, така форма роботи забезпечить успішне вирішення професійних проблем.
- ДокументЯкісна освіта бакалаврів туристичного бізнесу з дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Англійська мова»(2018) Неменуща, С. М.; Руда, А. В.Якість освіти - це затребуваність отриманих знань у конкретних умовах їх застосування для досягнення конкретної мети та підвищення якості життя. Такий підхід передбачає комплексну професійну та соціальну підготовленість випускників вищих навчальних закладів до майбутньої діяльності. Тобто отримання ними якісно підготовленої інформації, знань, практичних навичок і вмінь до майбутньої самостійної роботи.
- ДокументСамостійна робота студентів у системі навчального процесу(2018) Гордієнко, Л. В.; Толстих, В. Ю.; Котузаки, О. М.Самостійна робота розглядається як окремий вид навчальних занять поряд з лекцією, семінаром, практичним заняттям та ін. При цьому її суттєвими ознаками вважаються обов'язковість заняття у відведений розпорядком вузу час, робота без безпосередньої участі викладача, але за обов'язкового його контролю.
- ДокументОсобливості організації НДРС на кафедрі технології зберігання зерна(2018) Страхова, Т. В.; Борта, А. В.Науково-дослідна робота студентів закладу вищої освіти є одним із напрямів їх самостійної роботи, важливим чинником підготовки висококваліфікованих спеціалістів.
- ДокументПідвищення об’єктивності захисту дипломних проектів та кваліфікаційних робіт магістрів на кафедрі ТЗЗ(2018) Станкевич, Г. М.Захист дипломних проектів бакалаврів та спеціалістів, а також кваліфікаційних робіт магістрів є завершальним етапом їх кваліфікаційної підготовки і повинен давати об’єктивну оцінку їх навчання на певному рівні вищої освіти.
- ДокументРоль викладача у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти(2018) Каламан, О. Б.Актуальність дослідження визначається становленням інформаційного суспільства, підвищенням значущості дистанційного навчання в процесі розвитку особистості, підвищенням якості освіти та відсутністю науково обґрунтованих умов утримання педагогічного супроводу в процесі дистанційного навчання студентів.
- ДокументСамостійна робота студентів при вивченні дисциплін кафедри БЖД як різновид безперервного навчання(2018) Фесенко, О. О.; Лисюк, В. М.; Сахарова, З. М.Самостійна робота студентів, її наповнення та організація - досить відомі задачі, але їх включення у загальний комплекс проблем підвищення ефективності вищої освіти на сучасному етапі додає їм нового значення, наповненості і нової якості.
- ДокументІнноваційні методи навчання як один з елементів підготовки кваліфікованого фахівця(2018) Халілова-Чуваєва, Ю. А.Сучасне суспільство вимагає зміни системи освіти, що відповідає постійно зростаючому обсягу інформації та оновленню інформаційно-комунікативних технологій. Очевидно, що оптимізація педагогічного процесу можлива шляхом вдосконалення інноваційних методів і засобів навчання, які допоможуть здійснити адаптацію до нових життєвих форм, підтримати процес відтворення соціального досвіду, закріпити в суспільній свідомості і практиці нові політичні реалії та нові орієнтири розвитку.
- ДокументОсобливості проведення зимового дистанційного модуля 2017–2018 н. р.(2018) Трішин, Ф. А.; Корнієнко, Ю. К.Проведений зимовий дистанційний модуль, який є складовою частиною весняного семестру, показав свою ефективність при управлінні самостійною роботою студентів та, особливо, контролі над цією діяльністю. Це дуже важливо, в тому числі, для організації систематичного зворотного зв'язку між викладачем та студентом, тобто інтерактивності в навчанні.