123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Ключові слова "3D-моделювання"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСтворення game-ready моделі пістолета "Springfield Echelon" з ігровими анімаціями(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Дядьо МаркДипломна робота присвячена створенню game-ready 3D моделі пістолету Springfield Echelon, яка буде оптимізована для відображення у реальному часі в іграх та ігрових двигунах. Game-ready моделі використовуються в іграх для економії ресурсів комп’ютера та забезпечення найменшого впливу на швидкість роботи гри, при цьому не втрачая деталізації самого об’єкту та відображення його щонайближче до його високодеталізованої моделі, використовуя більш економні методи відображення моделі – для цього використовується спрощення топології моделі, використовування карт нормалей, металевості та шероховатості для відображення дрібних деталей та потертостей, майже не витрачаючи обчислювальних ресурсів. В першому розділі розглянуто історію 3D-графіки у відеоіграх та особливості створення game-ready моделей в сучасних проектах. В другому розділі сформоване технічне завдання, розроблений пайплайн роботи. У третьому розділі обґрунтовано вибір ПО та описано процес розробки 3Dмоделі. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є 3D-модель пістолету «Springfield Echelon» з набором ігрових анімацій у форматі FBX а також відеоролик у форматі MP4 для демонстрації.