123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Ключові слова "2D платформер"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка комп’ютерної гри з елементами жанру «Action»(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Бурячек ВячеславДипломна робота присвячена проектуванню та розробці 2D-гри платформеру. Мeтою роботи є створeння зaхопливого тa нeповторного iгрового всeсвiту, у який грaвцi зможуть зaнуритися зaхопливi пригоди. Перша частина дипломної роботи присвячений дослідженню предметної області. Були вивчені основні поняття комп’ютерних ігор, їх види та особливості. В ході виконання проектного аналізу розглянуті аналоги ігрових продуктів різних компаній. Такий аналіз допоміг виявити їх переваги і недоліки і оцінити конкурентну перевагу гри, що розробляється, а також поглибити знання про створення оригінального концепту гри та виділити найбільш істотні переваги та недоліки цих аналогів. Друга глава присвячена проектуванню. Рішення, прийняті на цьому етапі, стосуються структурних, поведінкових та інтерфейсних аспектів застосування. Вони дали змогу перейти до практичної реалізації ігри. Розроблено концептуальний документ гри. У третьому розділі приведений аналіз програмних засобів, які могли б бути використані при розробці гри. З використанням ігрового редактора Unity проведена побудова рівнів (три ігрових рівня та вороги декількох типів, а також бос), анімація персонажів, додання музичного супроводу. Створений відеоряд на основі результатів. Створений та оброблений у відеоредакторі MS MovieMaker підсумковий ролик. У четвертому розділі було протестовану гру, оцінено основні моменти гри для зaбeзпeчeння якiсного iгрового досвiду. Результатом усієї виконаної роботи стала 2D-гра платформер, що вигідно відрізняється від конкурентів на ринку за такими особливостями як атмосфера, гарний музичний супровід, класична механіка платформерів, варіативність у проходженні рівнів.