47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections) за Ключові слова "вища освіта"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдаптація студентів до самостійного вивчення дисциплін академії(2016) Дем’яненко, Ю.І.Навчання у вищому закладі освіти для сучасної молодої людини - один з найважливіших періодів її життєдіяльності, особистісного зростання та становлення як фахівця з вищою освітою. Основний вид діяльності студента - професійне навчання, стає більш складним за формами та змістом, а тому підвищує вимоги до особистості.
- ДокументВища оствіта – важливий чинник прогресу у ХХІ столітті(2016) Кіров, І.М.На етапі революційних перетворень, які відбуваються в Україні, вкрай важливо щоб наша країна мала Проект України майбутнього, мала орієнтири, по яким потрібно рухатися у щасливе майбутнє, враховуючі можливі ризики і втрати на цьому шляху.
- ДокументВиявлення факторів, які впливають на якість освітнього процесу на основі системи менеджменту якості(2016) Мардар, М.Р.; Устенко, І.А.; Кручек, О.А.Мета роботи - виявлення факторів, які впливають на якість освітнього процесу на основі системи менеджменту якості.
- ДокументВпровадження дистанційної освіти(2016) Жигунов, Д.О.; Хоренжий, Н.В.Для інтеграції України в ЄТ в системі вищої освіти проводилось багато перетворень, в результаті чого структура навчання у ВНЗ перебудована у відповідності до структури навчання провідних країн світу. Однак актуальною залишається проблема впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема дистанційної. Термін «дистанційна освіта» свідчить про певну територіальну відстань між викладачем та студентом.
- ДокументДистанційна форма навчання як засіб подальшого розвитку високоякісної вищої освіти(2016) Єгоров, Б.В.; Браженко, В.Є.Впровадження інноваційних навчальних технологій навчання впливає на подальший розвиток високоякісної вищої освіти, яка базується на постійному вдосконаленні навчально-виховного процесу. Найважливішим складником навчально-виховного процесу є навчально-методична робота, що спрямована на методичне забезпечення й удосконалення існуючих форм занять викладачів зі студентами.
- ДокументЗначення мотиваційного механізму при адаптації студентів до самостійної навчальної роботи(2016) Ощепков, О.П.Основне завдання вищої освіти полягає у формуванні творчої особи фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності. У цьому плані слід визнати, що самостійна робота студентів є не просто важливою формою освітнього процесу, а повинна стати для нього основою.
- ДокументКомплексне дипломне проектування як експериментально інноваційна технологія(2016) Кіріяк, Г.В.Головним завданням вищої освіти є підготовка висококваліфікованих фахівців, що мають глибокі теоретичні і професійні знання і прагнуть до постійного розширення та оновлення набутих знань
- ДокументМотиваційна складова самостійної роботи студентів(2016) Біленька, І.Р.Основне завдання вищої освіти полягає у формуванні творчої особистості фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти, інноваційної та професійної діяльності. Вирішити це завдання тільки шляхом передачі знань від викладача до студента під час аудиторного навантаження: на лекціях, лабораторних роботах, практичних заняттях, семінарах, неможливо.
- ДокументНауково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для гуманітарних спеціальностей(2016) Неменуща, С.М.В даній роботі розглядається науково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для гуманітарних спеціальностей.
- ДокументНауково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для інженерних спеціальностей(2016) Неменуща, С.М.Головна мета науково-методичного забезпечення дисциплін – поєднання вимог законодавства та навчальної програми з вимогами на ринку праці. У статті 5 Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р. №1556-VІІ зазначено, що рівень знань бакалавра повинен бути достатнім для виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю.
- ДокументОсобливості адаптації студентів-технологів ОКР «Бакалавр» першого року навчання до самостійної навчальної роботи з органічної хімії(2016) Гураль, Л.С.; Капустян, А.І.; Черно, Н.К.Підвищення якості вищої освіти є однією з актуальних проблем для освітніх систем світу. В Україні сучасна вища освіта орієнтована на європейські освітні процеси, зокрема на розширення спектру компетентно-орієнтованих навчальних дисциплін і, як наслідок, збільшення обсягів самостійної роботи студентів.
- ДокументПро підготовку майбутніх екологів в умовах інформатизації вищої освіти(2016) Русєва, Я.П.В умовах інформатизації та кібернетизації сучасного суспільства від вищої школи вимагають якісної перебудови педагогічного процесу з орієнтацією на кінцеві результати навчання - формування творчої особистості спеціаліста, здатного оперативно виявляти соціальні проблеми і компетентно вирішувати професійні завдання.
- ДокументПроблеми адаптації студента-першокурсника до навчальної діяльності(2016) Ботіка, Т.С.Важливою складовою сучасного суспільства виступає студентство. Студентство – це особлива соціальна категорія молоді, організаційно поєднана інститутом вищої освіти. Порівняно з іншими категоріями населення студентство відрізняється високим рівнем освіти, пізнавальною діяльністю, соціальною активністю, культурними характеристиками.
- ДокументРозвиток творчого потенціалу студентів у процесі їх професійної підготовки(2016) Волкова, С.Ф.; Фрум, О.Л.Суспільні перетворення накладають відбиток й на систему вищої освіти, висуваючи нові вимоги до організації та якості підготовки фахівців. Нині існує запит на виховання творчої особистості, індивідуальності, здатної на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Тому важливим завданням професійної підготовки фахівців є розвиток творчого потенціалу студентів.
- ДокументРоль міждисциплінарних зв’язків в запровадженні нового Закону України «Про вищу освіту»(2016) Волков, В.Е.; Макоєд, Н.О.Згідно з новим Законом України «Про вищу освіту» норму максимального навчального навантаження на окремого викладача протягом навчального року зменшено до 600 годин. З одного боку, такий підхід звільнює час викладача для наукової праці та самовдосконалення. Але, з іншого боку, так чи інакше суттєво обмежується загальна кількість годин аудиторної роботи студентів.
- ДокументСамостійна робота студентів як важлива форма організації учбового процесу(2016) Гордієнко, Л.В.; Макарова, О.В.; Котузаки, О.М.; Іванова, Г.С.В даній роботі розглядається самостійна робота студентів як важлива форма організації учбового процесу.
- ДокументСамостійна робота студентів – шлях до підвищення якості знань(2016) Герасим, Г.С.; Паламарчук, В.В.Основне завдання вищої освіти полягає у формуванні творчої особистості фахівця, здатного до прийняття самостійних креативних рішень, саморозвитку, самоосвіти, інноваційної діяльності. Сьогоденна направленість вітчизняної системи освіти до європейської та світової потребує нових підходів у підготовці кваліфікованих фахівців, основнимстовпам яких є збільшення ресурсу самостійної роботи студента.
- ДокументУкраїнська мова за ПС у дистанційному навчанні студентів ОНАХТ(2016) Віват, Г.І.; Машарова, Я.В.Науково-технічний розвиток ХХІ століття надав нові можливості щодо здобування знань нетрадиційним шляхом. Маємо на увазі поширення дистанційного навчання, що набуває популярності серед тих осіб, які з певних причин не мають можливості користуватися традиційними формами навчання. Саме тому актуальним є створення навчальних посібників, тестових завдань, словників фахової термінології для дистанційного вивчення української мови за професійним спрямуванням, а також для вдосконалення рівня практичного володіння українською мовою.
- ДокументШляхи оптимізації самостійної роботи студентів з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»(2016) Нарушевич-Васильєва, О.В.В умовах входження української системи вищої освіти в європейський освітній простір спостерігається стійка тенденція впровадження компетентністного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Освітні результати і пріоритети за такого підходу зміщуються від досягнення певного рівня знань, умінь та навичок до оволодіння сукупністю компетенцій – універсальних (базових, ключових) і спеціальних (предметних, професійних).
- ДокументІноземна мова як фактор підвищення інженерної компетенції фахівців(2016) Тележенко, Л.М.; Кашкано, М.А.В сучасному світі знання іноземних мов є запорукою успіху та розвитку. Глобалізація потребує сьогодні використання та обробкизначних обсягів актуальної інформації наукового характеру. Інформаційний пошук будь-якої магістерської роботи не може бути якісним без використання іноземної мови, так як найбільш значущі проблеми є загальними для більшості розвинених країн.