075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "digital-маркетинг"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDigital-маркетинг в системі комунікаційної діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Явішева ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання удосконалення digital-стратегії просування продукції коньячного заводу. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування стратегії digital-комунікацій підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод»; 3. Удосконалення digital-стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження digital-маркетингу в системі комунікаційної діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів удосконалення digital-стратегії продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз витрат, метод експертних оцінок, середньоквадратичне відхилення, метод медіан. У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ПрАТ «Одеський коньячний завод» були розроблені пропозиції щодо удосконалення digital-стратегії просування продукції ТМ «Шустов», розроблено проєкт заходів та проведено оцінку його ефективності. Робота містить 15 таблиць, 1 рисунок та 40 літературних джерел.
- ДокументСтратегія digital комунікацій на прикладі торгової фірми ТОВ "Стрілець"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Білий ІванКваліфікаційна робота на тему «Стратегія digital комунікацій на прикладі торгової фірми ТОВ ""Стрілець""» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 78 сторінок, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 14 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел, який складається із 40 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження застосування технологій цифрового маркетингу у просуванні товарів ТОВ ""Стрілець"" на внутрішньому ринку. Об’єктом дослідження є зосередження на процесі використання елементів цифрових маркетингових комунікацій у системі просування торговельних фірм в Україні. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні аспекти використання цифрових технологій маркетингу в діяльності ТОВ ""Стрілець"". Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є наукові розробки вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем маркетингу, менеджменту, комунікативних технологіях, стратегічного управління; законодавчі та нормативні акти України, роботи фахівців по досліджуваній темі. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути корисними для менеджерів торгових підприємств та інших суб’єктів надання торгових послуг при використання інструментів маркетингових комунікацій та формуванні маркетингової стратегії digital-комунікацій.