075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "digital – комунікації"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСтратегія digital – комунікацій ТОВ «Агротерем» в умовах формування ринку послуг для аграрного сектору(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Сапуга Анастасія ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання обґрунтування маркетингових стратегій на основі удосконалення digital-комунікацій для магазину ТОВ “Агротерем”, що надає послуги з торгівлі товарами і засобами виробництва для підприємств аграрного сектору. Метою дослідження є аналіз маркетингової комунікаційної політики та надання рекомендацій для розробки стратегій digital-комунікацій. Об’єктом дослідження є формування ефективності маркетингової діяльность підприємства та процес формування і обґрунтування стратегії digital-комунікацій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади формування стратегії digital-комунікацій в ТОВ «Агротерем». Аналітична частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Агротерем» та аналізу основних конкурентів на ринку аграрного бізнесу. В роботі дана характеристика підприємства та основних конкурентів, проаналізовані засади їх digital-комунікації: сайт, сторінки Instagram, Facebook, TikTok. На основі проведеного аналізу у проєктному розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі digital-комунікацій. Результати дослідження мають практичне значення, пройшли апробацію: доповідались на Всеукраїнській студентській науково-практичної конференції, запропонована стратегія digital- комунікацій прийнята до впровадження у ТОВ "Агротерем".