D5 (075)-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075)-Маркетинг за Ключові слова "SWOT – аналіз"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Андрущенко ЭвгенАндрущенко Є.О. Підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович». Метою даної праці є є оцінка конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» та визначення напрямів її підвищення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності послуг підприємства, оцінити рівень конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович», визначити напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович». Для конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» було проведено аналіз споживчої привабливості послуг з ремонту телефонів за допомогою опитування потенційних споживачів послуг . Було проведено оцінку конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович», для чого було розраховано інтегральний показник конкурентоспроможності послуг та визначено, що конкурентоспроможність досліджуваного підприємства є нижчою ніж у конкурентів. Для підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» було запропоновано впровадження агресивної конкурентної стратегії та перегляд підходів до ціноуворення послуг.
- ДокументПідвищення культури та якості обслуговування споживачів магазину «Mast company» (ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Олександра КовальчукКовальчук О.І. Підвищення культури та якості обслуговування споживачів магазину «Mast company» (ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»). Метою даної праці є є оцінка культури та якості обслуговування «Mast company» та визначення напрямів її підвищення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи оцінки культури та якості обслуговування торгового підприємства, оцінити рівень культури та якості обслуговування «Mast company», визначити напрямки підвищення культури та якості обслуговування «Mast company». Для оцінки привабливості «Mast company» як торговельного підприємства було проведено аналіз критеріїв вибору інтернет - магазину експертннм методом за результатами якого найважливішими критеріями на думку експертів є критерії спрямовані саме на підтримку сайту через трафік та ключові слова. Було проведено оцінку рівня якості та культури обслуговування «Mast company», для чого було за допомогою експертного методу визначено значимість показників та середня оцінка за показниками, результати оцінювання було узагальнено та розрахований інтегральний показник рівня якості та культури обслуговування та оцінено рівень якості та культури обслуговування «Mast company» як високий. Для підвищення рівня якості та культури обслуговування «Mast company» було запропоновано введення послуг таємного покупця та введення системи штрафів та преміювань за результатами роботи продавців.