D5 (075)-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075)-Маркетинг за Ключові слова "STP-сегментування"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення комунікативної політики магазину PRANUKA (ФОП Панфілова В.О.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Токарчук ТетянаКваліфікаційна робота на тему «Удосконалення комунікативної політики магазину PRANUKA (ФОП Панфілова В.О.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 85 сторінки, в тому числі 81 сторінки основного тексту. Робота містить 19 таблицю, 33 рисунків, 50 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових стратегічних рішень з удосконаленням комунікативної політики магазину PRANUKA (ФОП Панфілова В.О.). Об’єктом дослідження є магазин PRANUKA ФОП Панфілова В.О. Предметом дослідження є комунікативна політика магазину PRANUKA ФОП Панфілова В.О. Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню маркетингової комунікативної політики магазину PRANUKA )ФОП Панфілова В.О.).та її основних конкурентів на ринку косметичних засобів. В роботі дана характеристика магазину та основних конкурентів, проаналізована їх діяльність. На основі проведеного аналізу запропоновано пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікативної політики, а саме збільшення впізнаваності бренду «Pranuka» серед цільової аудиторії на 30% до кінця року, збільшення кількості підписників на сторінці в Instagram на 50% до кінця року.