075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "PESTEL-аналізу"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення комунікативної політики бару Radioactive (ФОП Стаковський М.О.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Селезньова ЛіліанаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки стратегічних рішень щодо удосконалення комунікативної політики бару Radioactive (ФОП Стаковський М.О.). Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз комунікативної політики та розробка стратегічних рішень щодо удосконалення комунікаційної стратегії бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Об'єктом дослідження даної кваліфікаційної роботи є діяльність бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки стратегічних рішень щодо удосконалення комунікативної політики бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Для проведення аналізу функціонування комунікативної політики бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.) були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, стратегічне сегментування – STP, що включає сегментацію та вибір цільового ринку та позиціонування, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 94 сторінки, з них 84 сторінки основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 16 таблиць, список використаних джерел складається з 58 джерел.
- ДокументУдосконалення комунікативної політики бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Ізвєкова МаріяКваліфікаційна робота на тему «Удосконалення комунікативної політики бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 83 сторінки, в тому числі 82 сторінки основного тексту. Робота містить 21 таблицю, 28 рисунків, 30 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових стратегічних рішень з удосконаленням комунікативної політики бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.) Об’єктом дослідження є бутік «Наталі» ФОП Ізвєкова Людмила Іванівна. Предметом дослідження є комунікативна політика бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.) Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню маркетингової комунікативної політики бутіка «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І) та її основних конкурентів на ринку жіночої білизни. В роботі дана характеристика бутіку та основних конкурентів, проаналізована їх діяльність. На основі проведеного аналізу запропоновано пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікативної політики, а саме збільшення кількості клієнтів до кінця року на 50%, збільшення продажів через Інтернет, підвищення охоплення сторінки бутіка в Інстаграм, збільшення кількості підписників в Інстаграм та зміцнення на ринку жіночої білизни у місті Балта.