D5 (075)-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075)-Маркетинг за Ключові слова "PEST-аналіз"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сосов, КирилоУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту з високим вмістом біологічно активних сполук. Із всіх можливих різновидів даної категорії продуктів вирішено зупинити увагу саме на бальзамічному оцті. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Морозюк ТетянаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку молочної продукції, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку молочної продукції та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок. Об’єктом дослідження виступає ринок молочної продукції України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингового дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», PEST-аналіз, SWOT-аналіз, карта емпатії типового споживача, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 68 сторінок. Робота містить 6 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається з 25 джерел.
- ДокументМаркетинговий комплекс підприємства роздрібної торгівлі «ZF inspire» (ФОП Тінькова Т.Л.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Тіньков, Данило ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі «ZF Іnspire» (ФОП Тінькова Т.Л.), обґрунтування необхідності його та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингового комплексу роздрібного та оптового продажу жіночого одягу на прикладі підприємства роздрібної торгівлі «ZF Іnspire» (ФОП Тінькова Т.Л.). Об’єктом дослідження є комплекс маркетингу інтернет-магазину жіночого одягу «ZF Іnspire» ФОП Тінькова Т.Л. Суб’єктами дослідження є усі складові маркетингової діяльності ФОП Тінькова Т.Л. та його маркетингове середовище. Предметом дослідження даної роботи є маркетингова діяльність досліджуваного підприємства. Для проведення аналізу маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі «ZF Іnspire» (ФОП Тінькова Т.Л.) були використані PEST-аналіз, SWOT-аналіз, маркетингове дослідження ринку жіночого одягу. Загальний обсяг роботи складає 67 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 10 рисунків, 7 таблиць, список використаних джерел складається з 40 джерел.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Горемульта СергійУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності. 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. Метою кваліфікаційної роботи є підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування та розробка пропозицій і маркетингових заходів задля їх покращення. Предметом дослідження є конкурентоспроможність продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися загальнонаукові методи статичного та економічного аналізу, метод SWOT-аналізу, 5 сил Портера, графічне моделювання організаційних структур, системний підхід. У процесі роботи було досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «Сільпо-Фуд». Досліджувались основні характеристики підприємства, аналізували ринок, конкурентів. На другу етапі було проаналізовано зовнішнє та внутрішнє оточення підприємства, тобто відбулося ідентифікування зовнішніх можливостей та загроз підприємства. Тому були зроблені висновки та розроблений проект заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд».
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Хоцевич СофіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання. 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральним показником. 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є проведення аналізу та запропонування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі ПрАТ «Одесавинпром». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає процес маркетингового дослідження конкурентоспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, PEST-аналіз, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. В цій роботі була проаналізована доцільність впровадження у виробництво нового виду продукції – петнату, розроблений проект заходів та обґрунтована доцільність впровадження проекту. Практична апробація маркетингового дослідження була викладена на V Всеукраїнській студентській науково-практичноій конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді», яка проходила в Одеському національному технологічному університеті з 30 по 31 травня 2023 року. Тема доповіді: «Аналіз конкурентноспроможності ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» і маркетингові заходи її підвищення» Робота містить 16 таблиць, 8 рисунків, 41 літературне джерело та 1 додаток.
- ДокументУдосконалення маркетингових комунікацій торговельної компанії ТОВ “СОМіК”(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Дойжа, Владислав ВалерійовичУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики матеріалів для будівництва і ремонту, обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики роздрібного та оптового продажу матеріалів для будівництва і торгівлі на прикладі торговельної компанії ТОВ «СОМіК». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність торговельної компанії ТОВ «СОМіК». Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика роздрібного та оптового продажу матеріалів для будівництва і ремонту торговельної компанії ТОВ «СОМіК». Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики торговельної компанії ТОВ «СОМіК» були використані PEST-аналіз, маркетингове дослідження, дослідження маркетингових комунікацій. Загальний обсяг роботи складає 73 сторінок, з них 67 сторінки основного тексту. Робота містить 18 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається з 52 джерел.
- Документ«Удосконалення маркетингової діяльності в ПрАТ «ОДЕСАВИНПРОМ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Кухар, АльбінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту.