D3/D7 (076)-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D3/D7 (076)-Підприємництво, торгівля та біржова за Ключові слова "бізнес-планування"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Бондар Олена МиколаївнаКваліфікаційна робота містить 91 сторінку, 8 таблиць, 2 рисунка, 38 літературних джерел. Метою роботи є обґрунтування теоретичних аспектів бізнес-планування випуску інноваційної продукції та розроблення бізнес-проєкту. Об'єктом дослідження є процес бізнес-планування випуску інноваційної продукції. В умовах глобалізації та відкритості ринків, бізнес-планування інноваційної молочної продукції дозволяє не лише задовольнити внутрішній попит, але й вийти на міжнародні ринки, забезпечуючи високу конкурентоспроможність підприємства. Системний підхід до бізнес-планування сприяє залученню інвестицій, розширенню партнерських відносин і підвищенню ефективності управління компанією. Таким чином, актуальність теми бізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції полягає в необхідності адаптації підприємств до сучасних ринкових умов, задоволенні змінюваних потреб споживачів, впровадженні новітніх технологій та забезпеченні сталого розвитку бізнесу в довгостроковій перспективі. За результатами роботи сформульовано висновки щодо теоретичних аспектів бізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції, проведено аналіз ефективності діяльності АТ «Житомирський маслозавод» та запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження інноваційної продукції. Отримані результати рекомендовані до використання в діяльності АТ «Житомирський маслозавод» з вдосконалення управління ефективністю та забезпечення стійкого розвитку підприємства. Ключові слова: інновації, бізнес-планування, молочна продукція, харчова промисловість, фактори ефективності, підприємство. Рік виконання роботи-2023-2024. Рік захисту роботи - 2024.
- ДокументОбґрунтування бізнес-плану відкриття магазину органічної продукції(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Грабовський Михайло ВалеційовичКваліфікаційна робота містить 88 сторінок, 13 таблиць, бібліографія з 49 найменувань, 2 додатків. Метою роботи є дослідження теоретико-методичних аспектів бізнес-планування в системі обґрунтування бізнес-плану відкриття магазину органічної продукції, а також практична реалізація бізнес-планування на прикладі відкриття магазину “Еко-грін”. Об’єкт дослідження – основні методологічні підходи та процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Задля досягнення означеної мети у роботі виконано такі завдання: - дослідження методологічних основ та основних цілей бізнес-планування в системі управління організацією; - розгляд принципів і методів бізнес-планування; - розгляд особливості розробки різних видів бізнес-планів; - оцінка потенціалу і можливості для реалізації нової підприємницької ідеї; - здійснення розробки бізнес-плану та оцінка її ефективної діяльності За результатами роботи сформульовано висновки стосовно створення і реалізації бізнес-плану відкриття магазину органічної продукції, на прикладі відкриття еко-магазину “Еко-грін”. Отримані результати рекомендовані до використання в галузі дослідження бізнес-планування підприємницької діяльності, з метою вдосконалення його діяння. Ключові слова: Бізнес-планування, Відкриття магазину, Органічна продукція, Обґрунтування, Розробка. Рік виконання роботи – 2023-2024. Рік захисту роботи – 2024.