Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 232
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз роботи обладнання віртуальної реальності(2021) Лаврєнов, В. А.; Сіренко, О. І.Перед початком аналізу роботи обладнання, необхідно зрозуміти, що собою являє віртуальна реальність. Віртуальною реальністю вважається технічно відтворена симуляція світу, що передається такими відчуттями, як: зір, тактильні відчуття, а також слух.
- ДокументШтучний інтелект в комп'ютерних іграх і мультимедіа(2021) Юшкевич, Я. В.; Болтач, С. В.Тези мають аналітичний напрямок. Розглядається поняття штучного інтелекту, області та актуальність його використання. Виділяється ігровий ШІ як окреме поняття зі своїми механізмами. Аналізуються переваги використання ШІ в GameDev та мультимедіа. В тезах приводяться мови програмування які можна використовувати для написання коду штучного інтелекту та програмні засоби. Як висновок, використання ШІ дозволяє покращувати якість продукту, швидкість розробки та надає переваги перед конкурентами.
- ДокументОсобливості викладання комп'ютерної графіки в умовах дистанційного навчання(2021) Бойко, О. П.; Романюк, О. Н.; Котлик, С. В.Розглянуто особливості викладання комп'ютерної графіки в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано методичні аспекти викладання дисципліни.
- ДокументРеалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків Godot(2021) Балик, Н. Р.; Буяк, Б. Б.; Габрусєв, В. Ю.Сьогодні комп’ютерні ігри – це не просто розваги, а платформи, на яких моделюють віртуальні ситуації, випробовують нові стратегії, розробляють та моделюють нові ідеї. Прогнозується, що найближчим часом ігрове навчання (game-based learning) швидко зростатиме. Однак відкриття вищими навчальними закладами нових напрямів підготовки фахівців зіштовхується з проблемою вибору відповідних інструментальних засобів, які можна використовувати для здійснення game-based learning. Розглянутий ігровий двигун godot як найкраще підходить для здійснення game-based learning як перший засіб ознайомлення із специфічними особливостями розробки ігрових додатків у навчальних закладах для здобувачів освітньо-професійної програми «інженерія ігрових проєктів».
- ДокументГейміфікація в області бізнес-симуляцій малих підпрємств(2021) Сіромля, С. Г.; Сіромля, Д. С.Ускладнення бізнес-середовища, посилення конкуренції вимагає впровадження нових управлінських технологій, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності сучасних організацій. Однією з таких технологій є гейміфікація (застосування ігрових елементів в різних неігрових контекстах). У тезах розглядаються гейміфікація, як інструмент сучасного бізнесу, визначаються особливості застосування гейміфікації у сфері малого та середнього бізнесу, розглядається приклад ігрового компоненту бізнес-сімулятора, пов’язаний з виробництвом меду та супутніх продуктів.
- ДокументАналіз засадничих принципів фізично коректного рендерингу(2021) Богданов, С. Ю.; Жуковецька, С. Л.Робота присвячена актуальній науковій задачі синтезу фотореалістичних зображень. В роботі розглянуті передумови ідеї фізично коректного рендерингу і шейдингу, описано переваги моделі pbr, позначені мета і завдання моделі.
- ДокументУправління в іграх жанру «Racing» за допомогою Leap Motion(2021) Шестопалов, С. В.; Скрипка, С. О.В роботі дано визначення іграм жанру «Racing». Показано розподіл в середині жанру на аркадні гонки та симулятори. Зазначено, що аркадні гонки не прагнуть до достовірності та нехтують законами фізики. Симулятори, в свою чергу, навпаки заточені на реалістичність та фізику поведінки транспортного засобу. Зазначається, що на сьогоднішній день, в іграх жанру «Racing» використовують найрізноманітніші пристрої управління починаючи від клавіатури з мишкою, геймпада, джойстика і закінчуючи професійними рулями. Відмічено, що для управління в симуляторах краще всього використовувати рулі. Для управління в аркадних гонках пропонується використовувати технологію Leap Motion. Представлено особливості її використання, переваги та недоліки.
- ДокументThe main aspects of using gamification in the educational process(2021) Khoshaba, O. M.The paper notes the relevance of the use of gamification in the educational process. Its main aspects are shown, which include dynamics, mechanics, aesthetics, and interaction. Their characteristics are briefly indicated. The game elements that form the gamification process are also marked. There is a list of gaming applications and platforms, which will further expand in the report.
- ДокументАналіз задач трекінгу при інтеграції 3D- об'єктів в відео(2021) Жуковецька, С. Л.; Мирза, В. О.В роботі проаналізовано задачі, що виникають при інтеграції 3d- об'єктів в відео з використанням трекінгу. Розглянуті різновиди аогоритмів трекінгу і фактори, що впливають на ефективність процесу. Наведені приклади програмного забезпечення для реалізації задачі.
- ДокументКомп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2021(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)Збірник включає матеріали доповідей учасників конференції, які об'єднані за тематичними напрямками конференції
- ДокументВимоги до розробки компютерних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Ціхановська, О. М.; Котлик, С. В.Розглянуто основні вимоги до розробки комп’ютерних ігор. Рекомендовано використовувати в комп’ютерних іграх динамічне навколишнє середовище, оптимальну кількість персонажей, сучасні методи рендерингу, адаптивну тріангуляцію, оптимальну частоту кадрів.
- ДокументАналіз ринку комп’ютерних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Денисюк, А. В.; Борисова, К. О.; Котлик, С. В.У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників.
- ДокументІгрове навчання(2021) Баланов, Д. Ю.Для дорослих, і для дітей найкращим способом навчання є гра. Вона допомагає вивчити нове, засвоїти науки та запам’ятати складні поняття. Чому саме ігрове навчання спрощує навчання для дітей, учнів школи та навіть дорослих?
- ДокументКомп’ютерна програма для тренування операторів БПЛА в ігровій формі(2021) Романюк, О. Н.; Коваль, Л. Г.; Котлик, С. В.; Марущак, А. В.; Шмалюх, В. А.Запропоновано програмний продукт для підготовки операторів БПЛА. Визначено переваги використання впровадженого підходу до тренування. Наведено перелік функцій та особливостей програмного застосунку. Надано інформацію про важливість введення автоматизованої системи тренування оператора БПЛА.
- ДокументРозробка технологічних рішень для цифрових додатків з ігровою компонентою для підтримки навчання методам аналізу даних(2021) Мамчич, Т. І.; Мамчич, І. Я.Дана робота присвячена розробці підходів для створення комп ютерних технологій з ігровою компонентою для навчання математичним дисциплінам рівня вищої освіти.
- ДокументАналіз програмного забезпечення створення тривимірних персонажів(2021) Жуковецька, С. Л.; Ялдіна, К. О.В роботі проаналізовано варіанти створення тривимірних персонажів для подальшої анімації і використання в ігрових або мультимедійних додатків. Розглянуті галузі використання і особливості використання основних програмних засобів.
- ДокументПроблематика створення дизайну ігрових рівнів на прикладі розробки комп’ютерної гри «tRain»(2021) Суліма, Ю. Є.; Подольський, В. І.; Савельєв, В. В.При розробці комп’ютерних ігор дуже велике значення має дизайн ігрових рівнів. Створюючи гру «з нуля» дуже просто припуститися помилок, коли не знаєш, що використати – фреймворк, «движок», професійний графічний редактор. В статті наведені шляхи та загальний алгоритм розробки level-дизайну, які були застосовані на практиці при створенні проекту «tRain», та приведені поради для дизайнера-початківця.
- ДокументСаунд-дизайн(2021) Рогач, М. В.; Болтач, С. В.В тезах висвітлюється поняття, роль та тонкощі використання звукового дизайну (саунд-дизайну). Визначаються види звуків, шумів, супровідних звуків. Виділяються їх характеристики, роль та принципи використання. Тези є оглядовими, в них головна увага приділяється важливості звукового супроводу візуального ряду.
- ДокументКласифікація комп'ютерних ігор-головоломок(2021) Ненов, О. Л.В работе освещается проблема классификации компьютерных игр-головоломок и рассматриваются варианты их детализированной классификации.
- ДокументІзометрична графіка відеоігор(2021) Бондар, Н. В.; Болтач, С. В.В роботі розглядається ізометрична графіка відеоігор, її поняття та відмінні риси. Описані тонкощі у використанні як в минулому, так і в теперішній час. В якості прикладів наводяться відеоігри, в яких застосовано різні принципи візуалізації. Визначені переваги використання описаного підходу.