J3 (242) - Туризм
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд J3 (242) - Туризм за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 133
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРОЗРОБКА І ПРОСУВАННЯ ГАСТРО-ТУРУ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА-МЕКСИКА(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) НІКІФОРОВА, СабінаРобота містить 80 сторінок, 9 таблиць, 7 рисунків, вона складається з 3 розділи, висновки, список використаних джерел з 34 найменувань, додатки. Метою виконання роботи є вивчення особливостей розвитку гастрономічного туризму, аналіз розробки і просування гастро-туру в напрямку Україна-Мексика. Об’єктом аналізу, узагальнення і дослідження виступає гастрономічний тур. Завдання роботи передбачено розкрити сутність і специфіку гастрономічного туру, особливості формування спеціалізованого туристичного продукту гастрономічного туризму; проаналізувати міжнародний досвід розвитку гастрономічного туризму; охарактеризувати гастрономічний потенціал Мексики; запропонувати маршрут маршрут туру, технологічну карту туру в напрямку Україна-Мексика «Смак Мексики», описати його програму та вартість. За результатами виконаної роботи сформулювані висновки про аналізі туристичного потеніалу міста та розробленні туру «Смак Мексики». Одержані результати можуть бути використані в навчальному процесі закладів вищої освіти, що готують фахівців для туристичної сфери при викладанні спеціалізованих курсів та при розробці та просуванні нового туристичного продукту. Рік захисту роботи 2022 рік.
- ДокументРозробка та просування релігійного туру з України в Грецію(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) РАХНЯНСЬКА, ВалеріяРобота містить 97 сторінки, 3 таблиць, 16 рисунків, список літератури з 32 найменувань, 3 додатків. Метою виконання роботи є розробити новий релігійний тур в Грецію. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає міжнародний релігійний туризм. Завданням роботи передбачено: Описати сутність релігійного туризму та паломництва; Оцінити розвиток релігійного туризму і паломництва в Україні та Греції; Розробити новий тур «Релігійний Вікенд у Салоніках». За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо потенціалу релігійного туризму на ринку туристичних послуг світу. Одержані результати можуть бути використані в роботі туристичних агенцій, туроператорів. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ В ГРЕЦІЮ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ХОРШІД, ДіанаРобота містить 75 сторінок, 1 таблиці, 13 рисунків, список літератури з 26 найменувань, 2 додатки. Метою виконання роботи є запропонувати проєкт рекламного туру в Грецію для виведення його на ринок. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають туристичні атракції Греції, а також система гостинності в цілому. Завданням роботи передбачено вивчити специфіку реклами в туристичній сфері, провести аналіз природно-рекреаційного потенціалу Греції, а також розробити новий туристичний продукт для виведення його на ринок. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки про ефективність тижневого рекламного туру в Грецію. Одержані результати можуть бути використані для впровадження розробленого туру в діяльність турфірми. Рік захисту роботи 2022
- ДокументШляхи організації екскурсійного туру до винзаводу Коблево для іноземних туристів(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) Коленченко, ВалеріяМетою виконання роботи є розробка туру до винзаводу Коблево для іноземних туристів Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають сучасний стан винного туризму в Україні Завданням роботи передбачено проаналізувати, згрупувати інформацію, статистичні дані, дослідити туристичний потенціал Одещини. Розробити винний тур для іноземних туристів на вин завод «Коблево» За результатами виконаної роботи сформульовані шляхи покращення організації та просування екскурсійного туру в Одещині Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності суб’єктів туристичного бізнесу.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГАСТРО-ТУРУ В ЕСТОНІЮ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ЧЕРНОУСОВА, СвітланаРобота містить 110 сторінок, 11 таблиць, 17 рисунків, список літератури з 52 найменувань, 23 додатків. У кваліфікаційній роботі були розглянуті потенційні можливості гастрономічного туризму в світі, Україні та безпосередньо в Естонії. Кулінарний туризм не розвинутий так як міг бути розвинутим, але він є невід’ємною частиною туризму. Метою виконання роботи є дослідження ринку світового туризму та розробка нового туристичного продукту у виді гастрономічного туру до Естонії. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є процес функціонування світового ринку туризму та гастрономічного потенціалу Естонії. Завданням роботи передбачено: - проаналізувати світовий туристичний ринок; - проаналізувати попит на гастрономічний вид туризму; - розробити власну програму туру; - провести розрахунки вартості гастрономічного туру; - розробити власний маршруту туру; - розробити власну технологічну карту маршруту туру. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо розвитку потенціалу гастрономічного туризму в світі; проведено аналіз гастрономічного потенціалу міст Естонії; розроблено гастро-тур до Естонії; проведені розрахунки щодо вартості розробленого туру; розроблено маршрут та технологічну карту туру. Одержані результати можуть бути використані як індивідуальний тур для подорожуючих так і як продукт для турагентів, які будуть просувати його. Рік захисту роботи 2022
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ ПО ГРЕЦІЇ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) АНГЕЛЬЧУК, КатеринаРобота містить 73 сторінки, 1 таблиця, 2 рисунки, список літератури з 21 найменувань, 2 додатки. Метою виконання роботи виступає розробка проєкту шопінг-туру в Грецію. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають центри продажу товарів в Греції, на прикладі Касторії. Завданням роботи передбачено виявити специфіку визначення шопінг-туру для сучасного туриста, провести аналіз та виявити шоп - центри в Греції, розробити проєкт шоп-туру. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки про доцільність запропонованого туру та можливість його реалізації на практиці. Одержані результати можуть бути використані для впровадження розробленого туру в діяльність турфірми. Рік захисту роботи 2022
- ДокументБЕНЧМАРКИНГ – ТУР ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ТУРИСТИЧНОГО ВІДПОЧИНКУ ПО ЛОКАЦІЯМ ВИННИХ ДОРІГ ПРИЧОРНОМОР’Я УКРАЇНИ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) КОВБАСЮК, ВікторіяРобота містить 74 сторінки, 4 таблиці, 10 рисунків, список літератури з 45 найменувань. Метою виконання роботи є розробка бенчмаркинг - туру по локаціям винних доріг Причорномор’я України. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають бенчмаркинг - тури як нова категорія туризму з метою розробки бенчмаркинг – туру по локаціям винних доріг Причорномор’я України. Завданням роботи передбачено розробка створення бенчмаркинг - туру; визначити стан та сутність його в сфері туризму; дослідити затребуваність бенчмаркинг - туру в Україні; відвідати виноробні Причорноморської частини; розрахувати собівартість туру та ціну для туриста; задовольнити бажання та очікування туристів. За результатами виконаної роботи сформульовано таке поняття як бенчмаркинг - тур, виявлено розвиток бенчмаркинг - турів, проведений процес вивчення і адаптації найкращих методів інших підприємств для вдосконалення власних результатів для покращення роботи власної виноробні на Причорномор’ї України, а також розроблений бенчмаркинг - тур по локаціям винних доріг Одещини. Одержані результати можуть бути використані на поліпшення позицій по відношенню до конкурентів та розробки нових ідей; вивчення діяльності лідерів конкурентного середовища і причини їх успіху, узагальнення і використовування цих відомостей в процесі побудови моделі ефективного підприємництва, а також при викладані таких дисциплін як Організація туризму (Організація туристичних подорожей), Організація туризму (Організація екскурсійної та анімаційної діяльності), Економіка туристичної галузі та інші. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ СПОРТИВНОГО ТУРУ ДО КАТАРУ НА ФІНАЛЬНИЙ ЕТАП ЧЕМПІОНАТУ СВІТУ З ФУТБОЛУ 2022(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) АДАМА, ВладиславаРобота містить 75 сторінок, 3 таблиць, 28 рисунків, список літератури з 65 найменувань, 3 додатки. У кваліфікаційній роботі був розглянутий ресурсний потенціал для розвитку спортивного туризму Катару, зокрема, спортивна інфраструктура та транспортна система держави. Особлива увага була приділена огляду стадіонів, на яких відбуватимуться матчі фінального етапу Чемпіонату світу з футболу 2022, а також умови проведення найважливішої спортивної події у Державі Катар. Метою виконання роботи є проектування спортивного туру до Катару на Фінальний етап Чемпіонату світу з футболу 2022 для туристів з України. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає спортивний та подієвий туризм, а також рекреаційно-туристичний потенціал Катару. Предметом дослідження виступають умови та можливості організації спортивних турів до Катару. Завданням роботи передбачено: • розглянути світовий досвід організації турів на спортивні події; • дослідити рекреаційно-туристичні ресурси Катару, його спортивну інфраструктуру; • проаналізувати транспортну систему та транспортну доступність Катару; • розробити маршрут спортивного туру до Катару; • здійснити програмне та організаційно-технічне забезпечення спортивного туру на фінальний етап Чемпіонату світу з футболу 2022. Результатом виконаної роботи є розробка спортивного туру до Катару для туристів з України. Одержані результати можуть бути використані у туристичній діяльності, шляхом впровадження розробленого спортивного туру. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ АВТОРСЬКОГО ВИННОГО ТУРУ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА-КАНАДА(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ПЛУКЧІ, АльониРобота містить 74 сторінок, 9 таблиць, 12 рисунків, список літератури з 30 найменувань, 2 додатків. Метою виконання роботи є аналіз винного туризму Канади. Виявлення проблем та перспектив розвитку винного туризму в Канаді та розробка винного туру із України в Канаду. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають - винний туризм та особливості організації винного туру. Завданням роботи передбачено дослідження сутності винного туризму, розвитку винного туризму у Канаді та розробка винного туру. За результатами виконаної роботи сформульовані теоретичні аспекти та стан винного туризму у Канаді. Одержані результати можуть бути використані при розробці програм розвитку винного туризму в Канаді та Україні і бути використаними при розробці спецкурсів для студентів спеціальностей міжнародного туризму, міжнародних відносин, країнознавства. Рік захисту роботи 2022 р.
- ДокументСталість лікувально-оздоровчого туризму в дестинації Миколаївської області(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ГЮНДЮЗ, ДіанаРобота містить 102 сторінки, 16 таблиць, 17 рисунків, список літератури з 46 найменувань, 3 додатків. Метою виконання роботи є знайти шляхи сталого розвитку дестинації Миколаївської області через лікувально-оздоровчий туризм. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає регіональний лікувально-оздоровчий туризм. Завданням роботи передбачено: - охарактеризувати склад та стан курортів України та окремо Миколаївщини, - описати розвиток лікувально-оздоровчих турів в Миколаївській області та м. Миколаїв, - розробити новий лікувально-оздоровчий тур. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо потенціалу Миколаївської області для впровадження лікувально- оздоровчого туризму. Одержані результати можуть бути використані в роботі туристичних агенцій та туроператорів. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ ДО ЧОРНОГОРІЇ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) БЕРЕЗОВСЬКА, КсеніяРобота містить 96 сторінок, 3 таблиці, 1 графік, 3 рисунки, 49 інформаційних джерел та 1 додаток. Метою виконання роботи є розробити рекламний тур по Чорногорії та ознайомитись з перевагами і недоліками даного туристичного напрямку. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають популярні туристичні курорти країни їх складова та інфраструктура, дестинації, пам’ятки, заклади розміщення і харчування, а також екскурсійна діяльність. Завданням роботи передбачено досліджувати, аналізувати туристичний потенціал Чорногорії, ознайомлюватися з інфраструктурою, висвітлювати важливість рекламних турів для професійності та якості роботи фахівців у туристичних організаціях, висвітлювати мету та цілі інформаційних турів, їх складову програми, а саме до країни Чорногорії. Проаналізувати переваги та недоліки кожного курорту, міста, виявити сильні та слабкі сторони. Дослідити напрямки екскурсійної діяльності в кожнім і з кожного туристичного міста. Розробити рекламний тур по країні. По запланованому маршруту розрахувати вартість туру. За результатами виконаної роботи сформульовані такі висновки: країна Чорногорія користується популярністю туристів серед пляжного та культурно-пізнавального відпочинку; має велике культурне надбання та широкий напрямок екскурсійної діяльності; розвинена інфраструктура країни робить відпочинок зручним; Чорногорія має місця відпочинку на різний смак та вподобання; легкий перетин кордону для громадян України; популярна країна серед рекламних турів у туроператорів; рекламні тури є корисними для кожної розвинутої туристичної організації. Одержані результати можуть бути використані для розробки рекламного туру по Чорногорії для глибокого ознайомлення фахівців туристичної діяльності. Рік захисту роботи: 2022
- ДокументРозробка та впровадження регіональних спортивних турів(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) Лінцова, АльонаСпортивний туризм з кожним роком набирає нових обертів та можливостей. Він дуже актуальний та популярний серед різних верств населення, особливо молоді. Він набагато екстремальніший за інші види туризму й для багатьох людей цікавіший. Існує багато напрямів спортивного туризму. Наприклад, горний, водний, пішохідний, спелеотуризм, лижний і т.д. В Україні особливо дуже розвинутий спортивний, екстремальний туризм. В нас багато людей залюбки займаються спортом, вирушають в походи, ведуть активний спосіб життя. Зараз в Україні спортивний туризм є офіційно визнаним видом спорту. Активному розвитку спортивного туризму в Україні сприяють гарні інвестиції, любов молоді до спорту, нові фестивалі, народні свята, тури. Все це дуже притягую туристів і привертає до нашої країни багато приємної уваги. Спортивний туризм є пріоритетним і завдяки ньому й впливає на розвиток як внутрішнього, так і зовнішнього туризму по країні. Також, заняття спортом і відкриття нових горизонтів щодо спортивного туризму, сприяє не тільки гарному фізичному самопочуттю, а й моральному. Такі туристи постійно себе розвивають і вдосконалюють, завжди готові до нових цікавих пригод. Тому заняття туризмом виховує певні навички в кожного, хто цим займається. Особливо, самоконтроль, дисципліна, режим, дух авантюризму, любов до оточуючих. Дуже важлива географічна підготовка. Потрібно розуміти що тебе оточує, природні явища, що можна їсти та пити на відкритій місцевості, дослідження навколишнього середовища. Щодо водного туризму, він є одним з найпопулярніших видів екстремального туризму в Україні. Доречі, в нас він дуже розвинений. Багато туристів обирають саме його за його цікавість, доступність та деяку непередбачуваність. В Україні понад 123 річки на яких можна проводити сплави, а це дуже гарний показник. Серед недоліків: недостатнє рекламно-інформаційне забезпечення; слабка управлінська культура туризму; недостатньо висока якість послуг та невідповідність матеріальної бази та якості послуг міжнародним вимогам та інші. Річки України поділяються на 3 групи за категорією складності, тому кожен зможе обрати для себе бажаний. Для найлегшоі категорії підходять навіть діти, вони можуть порадувати себе водним відпочинком. Також, щодо перевагобраної мети та теми роботи, це є загальна доступніть та невеликий цінник, тому багато хто може собі це дозволити. Також, сама природа України благоприємно впливає на це.
- ДокументРозробка та просування агро-туру з України до Німеччини(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) Шпак, ВіталійМетою виконання роботи є аналіз аграрного туризму, його видів, стану та перспектив розвитку, аналіз міжнародних послуг в аграрному туризмі, дослідження аграрного туризму в Німеччині, виявлення основних об’єктів аграрного туризму, розробка агро туру з україни до Німеччини . Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають об’єкти аграрного туризму Німеччини. Агротуризм — організоване перебування туристів у селянській родині, яка займається сільськогосподарською та іншою діяльністю. Основу агротуристичної пропозиції становить розміщення, яке може бути поєднане (залежно від умов) з дворазовим харчуванням або можливістю купівлі свіжих продуктів харчування на місці та самостійного приготування їжі. Складові агротуризму не є новими; більшість з них — повсякденні. Окрім цього, до агротуризму належать деякі елементи персонального продажу та різного роду участі та спостереження за процесом сільськогосподарського виробництва. Найчастіше для суб'єктів, які пропонують агротуристичні послуги і продукти, він стає додатковим джерелом одержання доходів. В основу ідеї агротуризму покладено переконання, що селянське господарство є головним об'єктом, який може надавати туристичні послуги. Володіючи вільними трудовими, житловими ресурсами у поєднанні з власними недорогими продуктами харчування та завдяки підприємницькій діяльності, воно може поповнити свої доходи. Однак практика засвідчує, що агротуристичною діяльністю зацікавлені інші господарюючі суб'єкти, а саме: різні комерційні структури, передусім ті, що знаходяться на території, яка за своїми природними і кліматичними особливостями пасує для туризму. Німеччина є одною з провідних країн Європи в організації агро-турів, в роботі проаналізовано основні туристичні об’єкти. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки та рекомендації, розроблено агро-тур з України до Німеччини, надано рекомендації з його просування, проведено економічні розрахунки. Одержані результати можуть бути використані туристичними компаніями для розширення послуг, посольством Німеччини в Україні для зміцнення міжнародних відносин.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ В НІДЕРЛАНДИ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ОРЕЛ, Віолетанайменувань, 4 додаток. Метою виконання роботи є ознайомлення читачів з поняттям «шопінг- туру», його вартістю, послугами, перевагами, видами, етапами розробки, а також повідомити читачу про найпопулярніші шопінг-тури Європи, а саме про Нідерланди. Об’єктом аналізу, узагальнень та дослідження виступають шопінг- тури до Нідерландів, а також особливості шопінгу в різних містах країни. Завданням роботи передбачено ознайомлення з особливостями поняття «шопінг-туру», визначити їх види, дослідити переваги та недоліки таких турів, сформулювати етапи їх розробки, а також охарактеризувати особливості шопінг-турів у Нідерландах. За результатами виконаної роботи сформульовані відповідні висновки та пропозиції. А саме, дослідження шопінг-турів показало, що всі бажаючі, які хочуть обрати такий тип туру, повинні детально ознайомитися зі всіма особливостями, характеристиками, плюсами і мінусами таких турів, ознайомитися з особливостями шопінг-турів в тій чи іншій країні. Так як в моїй роботі ми знайомилися ближче з шопінг-турами до Нідерландів, то можемо зробити висновок, що даний вид туризму користується великою популярністю серед туристів. Також, хочу окреслити декілька пропозицій щодо шопінг-туру в Нідерланди: 1. Визначтеся, що ви хочете відвідати: великий магазин в торговому центрі чи блошиниий ринок. 2. Дізнайтеся, де в країні сконцентровано найкращі великі чи маленькі (враховуючи ваші вподання) магазини та ринки. 3. Уточніть графік роботи і т.д. Одержані результати можуть бути використанні при майбутньому досліджені шопінг-турів, а саме до Нідерландів. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументСтворення та просування медичного туру у напрямку Україна – Чехія(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) Клокар, ІннаМедичний туризм - це діяльність, пов'язана з організацією медичного обслуговування пацієнтів далеко за межами місця їх постійного проживання. Причому пацієнти можуть їздити в медичні заклади як усередині країни (внутрішній медичний туризм), так і далеко за кордон (міжнародний медичний туризм). Багато «медичних туристів» користуються можливістю поєднати медичне обслуговування з відпочинком на курортах, в оздоровчих, SPA і Wellness-центрах. Тому сьогодні розповідаючи про медичному туризм, нерідко вживають і термін «оздоровчий туризм». З кожним роком медичний туризм набуває все більшої популярності. Чехія - популярна лікувально - оздоровчим туризмом серед населення Євросоюзу та СНГ. В Чехії понад 200 приватних та державних клінік, в яких працюють понад 200000 лікарів та медпрацівників. Нині в Чехії вже сформувався ринок медичного туризму зі своєю інфраструктурою, медичним менеджментом, органами акредитації, агентствами медичного туризму та фахівцями у сфері медичних подорожей Чехія відома високим рівнем медицини та при цьому низькі ціни порівняно з іншими країнами Європи. Фахівці які будуть надані клієнтам, мають великий авторитет у сфері своїх професійних досягнень. До пацієнта в клініках ставлення тепле всього персоналу, та рівень обслуговування відрізняється від нашого.Одним із основних переваг лікування в Чехії є доступ до останніх досягнень сучасної медицини. Клініки країни постійно оновлюють обладнання. в палатах є все для комфортного перебування хворого, комфортні ліжка та меблі, кнопки виклику персоналу, телефон, телевізор, кондиціонер, ванна кімната. У Законі України про туризм туристичний продукт визначається як комплекс туристичних послуг, необхідний для задоволення потреб туриста під час його подорожі. Він поєднує в собі не менше двох послуг (перевезення та розміщення) і реалізується або пропонується до реалізації за визначеною ціною. До складу туристичного продукту включаються транспортні, готельні, медичні послуги, послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГОСТРО – ТУРУ ПО ГРУЗІЇ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ДРАГАНОВА, ВікторіяДРБ містить 95 сторінки, 7 таблиць, 32 рисунків, 4 діаграми список літератури з 49 найменувань. Метою роботи є визначення особливостей гастрономічного туризму в Грузії, аналіз привабливості кулінарних турів та запропонувати гастрономічний тур. Об’єктом дослідження є процес організації гастрономічних турів в Грузії. Предметом є сукупність засад організації гастрономічних турів в Грузії. Завданням роботи є надання історичних аспектів виникнення гастрономічного туризму, аналіз розвитку кулінарних турів в Грузії, визначення перспектив дегустаційних таких турів та провести розрахунок вартості туру з дегустаціями. Рeзультaти рoбoти можуть бути застосовані у вищих навчальних закладах, туристичних підприємствах. Рік захисту роботи: 2022
- ДокументРОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОГО ТУРУ У НАПРЯМКУ УКРАЇНА – ВІРМЕНІЯ(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ХОХЛОВА, ВладаМетою виконання роботи є просування та розробка екскурсійного туру в Вірменію. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають джерела інформації про екскурсійний тур в Вірменію. Завданням роботи передбачено проаналізувати, згрупувати інформацію, статистичні дані, дослідити туристичний потенціал Вірменії. Вивчити передумови розвитку екскурсійного туру в Вірменію та дослідити основні туристичні центри країни. Створити екскурсійний тур в Вірменію, описати детальну програму, розробити технологічну карту, маршрут та розрахунок вартості екскурсійного туру. За результатами виконаної роботи сформульовані шляхи покращення організації та просування екскурсійного туру в Вірменію. Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності суб’єктів туристичного бізнесу.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГАСТРО-ТУРУ В ФРАНЦІЮ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) НОСОВА, ЄлізаветаРобота містить 88 сторінки, 4 таблиці, 15 рисунків, вона складається з 3 розділів, висновки, список використаних джерел з 44 найменувань, додатки. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є розкриття особливостей формування продукту у гастрономічному туризмі Франції. Об’єктом дослідження роботи є гастрономічний туризм як перспективний напрям туристичної діяльності. Завдання кваліфікаційної роботи бакалавра є: 1. Дослідити сутнісь гастро-турів та їх особливості; 2. Вивчити методику розробки гастро-турів; 3. Виявити роль туроператора у формуванні гастро-турів в Франції; 4. Охарактеризувати асортименти гастро-турів Франції; 5. Проаналізувати процеси розробки та реалізації гастро-турів Франції; 6. Дослідити технології формування програм гастро-турів Франції; 7. Розробити гастро-тур в Францію 8. Дослідити систему та методи просування гастро-туру 9. Прорахувати вартість гастро - туру в Францію Практичне значення роботи. Отримані у ході дослідження результати можуть бути використані при складанні мережі туристичних маршрутів в місті Бон, формуванні інноваційного туристичного продукту у роботі туристичних організацій й фірм. Рік захисту роботи 2022 рік.
- ДокументСталий розвиток туристичних дестинацій Херсонської області(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ГУЗЕВ, НікітаРобота містить 107 сторінок, 12 таблиць, 23 рисунків, список літератури з 56 найменувань, 3 додатків. Метою виконання роботи є знайти шляхи сталого розвитку дестинації Херсонської області через туризм. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає регіональний туризм. Завданням роботи передбачено: 1. Описати основні тенденції та перспективи сталого розвитку туризму. 2. Охарактеризувати умови та передумови розвитку та стан туризму на Херсонщині. 3. Розробити пропозицій щодо сталого розвитку. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо потенціалу Херсонської області для оновлення туризму, його сталості та впровадження нових турів. Одержані результати можуть бути використані в роботі туристичних агенцій та туроператорів Херсонщини. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ТУРУ «КАНЬЙОНАМИ УКРАЇНИ»(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) БАЛІЦЬКОЇ, АнастасіїРобота містить 84 сторінок, 7 таблиць, 14 рисунків, список літератури з 67 найменувань. Метою роботи є аналіз пропозицій турів по каньйонах на світовому ринку, оцінка рекреаційного і туристичного потенціалу каньйонів України та покращення організації та просування туру «Каньйонами України». Завданням роботи передбачено: дати характеристику каньйонам як унікальної пам’ятки природи і об’єктам туристичної привабливості; здійснити науково - теоретичні обґрунтування каньйонів як унікальної пам’ятки природи і об’єкту туристичної привабливості: основні визначення та поняття; вивчити історичні та регіональні особливості розвитку туризму у каньйонах; проаналізувати та дослідити найвідоміші каньйони світу та їх цінність як об’єктів туризму; проаналізувати пропозиції турів на світовому ринку; оцінити рекреаційний і туристичний потенціал каньйонів України: охарактеризувати каньйони України, вивчити види туристично-рекреаційної діяльності в каньйонах України, розглянути пропозиції щодо покращення організації турів до каньйонів; розробити маршрут, технологічну карту та програму туру «Каньйонами України», обґрунтувати впровадження інноваційних цифрових технологій як основи просування туру «Каньйонами України»; зробити розрахунок вартості туру «Каньйонами України». Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є процес розвитку туризму у каньйонах. За результатами виконаної роботи сформульовані шляхи покращення організації та просування туру «Каньйонами України». Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності суб’єктів туристичного бізнесу. Рік захисту роботи – 2022р.