242 - Туризм
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 242 - Туризм за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 101
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГОСТРО – ТУРУ ПО ГРУЗІЇ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ДРАГАНОВА, ВікторіяДРБ містить 95 сторінки, 7 таблиць, 32 рисунків, 4 діаграми список літератури з 49 найменувань. Метою роботи є визначення особливостей гастрономічного туризму в Грузії, аналіз привабливості кулінарних турів та запропонувати гастрономічний тур. Об’єктом дослідження є процес організації гастрономічних турів в Грузії. Предметом є сукупність засад організації гастрономічних турів в Грузії. Завданням роботи є надання історичних аспектів виникнення гастрономічного туризму, аналіз розвитку кулінарних турів в Грузії, визначення перспектив дегустаційних таких турів та провести розрахунок вартості туру з дегустаціями. Рeзультaти рoбoти можуть бути застосовані у вищих навчальних закладах, туристичних підприємствах. Рік захисту роботи: 2022
- ДокументСІЛЬСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ ЯК СПОСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОТОКУ ТУРИСТІВ ДО ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ІВАНОВОЇ, ВеронікиРобота містить 85 сторінки, 9 таблиць, 20 рисунків, список джерел з 58 найменувань, 10 додаткiв. Метою виконання роботи є розробка нового сільського зеленого туристичного продукту у Вінницькому регіоні на основі ідеї створення сільського туристичного кластеру. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає сільський зелений туризм у Вінницькій області. Завданням роботи передбачено пошук нових дестинацій сільського зеленого туризму Вінницької області для залучення вітчизняних та міжнародних туристів, популяризація ідеї сталого туризму та української аутентичності. За результатами виконаної роботи сформульовані наступні висновки: - Вінницька область може стати однією з провідних областей відносно сільського зеленого туризму, що сприятиме збільшенню туристичних потоків в регіон та надасть можливість для розвитку інфраструктури в цілому; - формування нетипового, цікавого туристичного продукту, що слугуватиме для розвитку туристичного іміджу Вінниччини, як області багатої на культурно-історичні, етнографічні, природно-рекреаційні та екологічні атракції; - підтримка локальних виробників в регіоні слугуватиме їх подальшому розвитку, що в свою чергу призведе до покращення туристичної діяльності області . Одержані результати можуть бути використані для подальшого впровадження туристичного продукту такого типу в маси туристичних підприємств по всій території країни. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗВИТОК ПАРКОВИХ ЗОН М.ОДЕСИ ТА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЯК ОСНОВА ВІДПОЧИНКУ ТУРИСТІВ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) КАЗАНЖІ, ОльгиКваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, 11 списку використаних джерел (найменувань), 48 рисунків та 4 додатків. Загальний обсяг дипломної роботи становить 103 сторінок комп’ютерного тексту. Основний зміст викладено на 82 сторінках. Метою дослідження є обґрунтування змісту і компонентної структури туристично-рекреаційного потенціалу регіону, визначення методичного підходу до його оцінювання та розробка практичних рекомендацій щодо покращення використання туристично-рекреаційного потенціалу на прикладі паркових зон. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є паркові зони м.Одеси та Одеської області, їх туристичний потенціал та туристичні послуги, які вони пропонують туристам. Завданням роботи передбачено дослідити туристичний потенціал паркових зон м.Одеси та Одеської області; визначити природні умови та ресурси паркових зон Одещини; дослідити та проаналізувати якість інфраструктури парків; запропонувати ідеї щодо покращення паркових зон Одещини; розробити проект покращення паркової зони Одещини на прикладі м.Болград. Одержані результати можуть бути використані для модернізації паркових зон не тільки на прикладі Одещини, а й інших областей нашої країни. Також взяти до уваги проект по модернізації паркової зони у м. Болград парка ім. Пушкіна. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА І ПРОСУВАННЯ ГАСТРО-ТУРУ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА-МЕКСИКА(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) НІКІФОРОВА, СабінаРобота містить 80 сторінок, 9 таблиць, 7 рисунків, вона складається з 3 розділи, висновки, список використаних джерел з 34 найменувань, додатки. Метою виконання роботи є вивчення особливостей розвитку гастрономічного туризму, аналіз розробки і просування гастро-туру в напрямку Україна-Мексика. Об’єктом аналізу, узагальнення і дослідження виступає гастрономічний тур. Завдання роботи передбачено розкрити сутність і специфіку гастрономічного туру, особливості формування спеціалізованого туристичного продукту гастрономічного туризму; проаналізувати міжнародний досвід розвитку гастрономічного туризму; охарактеризувати гастрономічний потенціал Мексики; запропонувати маршрут маршрут туру, технологічну карту туру в напрямку Україна-Мексика «Смак Мексики», описати його програму та вартість. За результатами виконаної роботи сформулювані висновки про аналізі туристичного потеніалу міста та розробленні туру «Смак Мексики». Одержані результати можуть бути використані в навчальному процесі закладів вищої освіти, що готують фахівців для туристичної сфери при викладанні спеціалізованих курсів та при розробці та просуванні нового туристичного продукту. Рік захисту роботи 2022 рік.
- ДокументРОЗРОБКА ВЕСІЛЬНОГО ТУРУ ПО КРАЇНАМ УЗБЕРЕЖЖЯ АДРІАТИЧНОГО МОРЯ(ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) СТРИЖАК, АлінаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи бакалавра Робота містить 95 сторінки, 5 таблиця, 35 рисунків, список літератури з 52 найменувань, 2 додатки. Метою виконання роботи виступає розробка проєкту весільного туру до країн Адріатики. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають гарні локації та краєвиди, піщані піски та готелі для закоханих. Завданням роботи передбачено визначити поняття весільного туру, проаналізувати локації Італії, Словенії, Хорватія, Боснія та Герцеговина, Черногорія, Албанія, дослідити діючі пропозиції на ринку від українських та іноземних турагентів весільних турів по адріатичному морю, розробити весільний тур. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки, які висвітлюють доцільність проєкту. Одержані результати можуть бути використані для впровадження розробленого туру в діяльність туроператорів. Рік захисту роботи 2022
- ДокументРозробка та просування весільних турів по Україні для іноземців(ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ЗАВАКЕВИЧ, ІринаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи бакалавра Робота містить 114 сторінки, 11 таблиць, 12 рисунків, список літератури з 48 найменувань, 5 додатків. Метою виконання роботи є знайти шляхи просування весільних турів по Україні. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає весільний український туризм. Завданням роботи передбачено: - охарактеризувати таке явище, як весільний туризм, - описати розвиток його в різних частинах світу та в Україні, - розробити новий весільний тур для іноземців. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо потенціалу весільного туризму на ринку туристичних послуг світу. Одержані результати можуть бути використані в роботі туристичних агенцій, туроператорів, весільних та розважальних агенцій. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ОГЛЯДОВОЇ ЕКСКУРСІЇ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ПРАГОЮ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ГОЛОВАШИЧ, ОлесяРобота містить 103 сторінки, 12 рисунків, список літератури з 23 найменувань, 3 додатків. Метою роботи є розробка оглядової екскурсії для школярів старшого шкільного віку Прагою. Об’єктом дослідження є Чеська Республіка,її культурні та архітектурні пам’ятки. Завданням роботи передбачено провести аналіз розвитку напрямків туризму у Чеській Республіці,оцінити стан пам’яток культури та архітектури найбільших міст країни,розробити оглядову екскурсію для школярів старшого шкільного віку. За результатами роботи сформовані висновки щодо розвитку туризму в Чеській Ресубліці та розроблена оглядова екскурсія Прагою. Одержані результати можуть бути використані екскурсійними бюро та туристичними агенціями міста Прага,які спеціалізуються на організації екскурсійного обслуговування. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ В ІТАЛІЮ(ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ШИПІГУЗОВА, Дар'яАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи бакалавра Робота містить 88 сторінок, 4 таблиці, 10 рисунків, список літератури з 41 найменувань, 16 додатків. Кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Розробка та просування шопінг-туру в Італію» розкриває питання популярності крани, як туристичного направлення, та її туристичний потенціал. Аналіз поданої теми є актуальним з декількох причин: По-перше клієнти туристичних агенцій завжди шукають нових вражень. Звісно, що завданням туроператора є пошук та розробка нових ідей маршрутів. По-друге останнім часом світ, до якого звикли люди, набуває швидких та дуже різких змін, тому створення нових туристичних маршрутів є важливим для розвитку туристичною індустрії в цілому. Метою виконання роботи є аналіз світового ринку туризму для реалізації шопінг туризму та розробка нового маршруту шоп-туру. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають шопінг-тур до Італії, а також туристичні ресурси країни Італії, її дестинації та популярні серед туристів направлення. Завданням роботи передбачено аналіз ринку туроператорів, попит на такий вид туризму, як шоп-туризм, розробка власної програми та маршруту туру, розробка технологічної карти. За результатами виконаної роботи сформульовані характеристика туристичних ресурсів країн, аналіз ринку туроператорів, аналіз попиту шопінгтуризму та розробка власної програми туру. Одержані результати можуть бути використані при складанні турів, інформація КРБ може бути корисною для подорожуючих, розроблений маршрут може бути використаний реальним туристичним агентством. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ТУРУ «КАНЬЙОНАМИ УКРАЇНИ»(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) БАЛІЦЬКОЇ, АнастасіїРобота містить 84 сторінок, 7 таблиць, 14 рисунків, список літератури з 67 найменувань. Метою роботи є аналіз пропозицій турів по каньйонах на світовому ринку, оцінка рекреаційного і туристичного потенціалу каньйонів України та покращення організації та просування туру «Каньйонами України». Завданням роботи передбачено: дати характеристику каньйонам як унікальної пам’ятки природи і об’єктам туристичної привабливості; здійснити науково - теоретичні обґрунтування каньйонів як унікальної пам’ятки природи і об’єкту туристичної привабливості: основні визначення та поняття; вивчити історичні та регіональні особливості розвитку туризму у каньйонах; проаналізувати та дослідити найвідоміші каньйони світу та їх цінність як об’єктів туризму; проаналізувати пропозиції турів на світовому ринку; оцінити рекреаційний і туристичний потенціал каньйонів України: охарактеризувати каньйони України, вивчити види туристично-рекреаційної діяльності в каньйонах України, розглянути пропозиції щодо покращення організації турів до каньйонів; розробити маршрут, технологічну карту та програму туру «Каньйонами України», обґрунтувати впровадження інноваційних цифрових технологій як основи просування туру «Каньйонами України»; зробити розрахунок вартості туру «Каньйонами України». Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є процес розвитку туризму у каньйонах. За результатами виконаної роботи сформульовані шляхи покращення організації та просування туру «Каньйонами України». Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності суб’єктів туристичного бізнесу. Рік захисту роботи – 2022р.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ГАСТРОТУРУ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА-ІТАЛІЯ(ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) СІЛЕЦЬКОЇ, МаргаритиАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи бакалавра Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, 55 списку використаних джерел (найменувань), 3 рисунків, 3таблиць та 2 додатків. Загальний обсяг дипломної роботи становить 92 сторінок комп’ютерного тексту. Метою дослідження є розробити гастрономічний тур, виходячи з гастрономічних особливостей Італії. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є гастрономічний туризм, культурні та гастрономічні надбання Італії. Завданням роботи передбачено дослідити туристичний потенціал Італії; виявити основний підхід до визначення гастрономічного туризму; запропонувати проєкт гастрономічного туру до Італії на прикладі Тоскани. Одержані результати можуть бути використані для впровадження в операційну діяльність туристичних операторів. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументСталий розвиток туристичних дестинацій Херсонської області(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ГУЗЕВ, НікітаРобота містить 107 сторінок, 12 таблиць, 23 рисунків, список літератури з 56 найменувань, 3 додатків. Метою виконання роботи є знайти шляхи сталого розвитку дестинації Херсонської області через туризм. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає регіональний туризм. Завданням роботи передбачено: 1. Описати основні тенденції та перспективи сталого розвитку туризму. 2. Охарактеризувати умови та передумови розвитку та стан туризму на Херсонщині. 3. Розробити пропозицій щодо сталого розвитку. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки щодо потенціалу Херсонської області для оновлення туризму, його сталості та впровадження нових турів. Одержані результати можуть бути використані в роботі туристичних агенцій та туроператорів Херсонщини. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТУРУ ДО ЧОРНОГОРІЇ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) БЕРЕЗОВСЬКА, КсеніяРобота містить 96 сторінок, 3 таблиці, 1 графік, 3 рисунки, 49 інформаційних джерел та 1 додаток. Метою виконання роботи є розробити рекламний тур по Чорногорії та ознайомитись з перевагами і недоліками даного туристичного напрямку. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають популярні туристичні курорти країни їх складова та інфраструктура, дестинації, пам’ятки, заклади розміщення і харчування, а також екскурсійна діяльність. Завданням роботи передбачено досліджувати, аналізувати туристичний потенціал Чорногорії, ознайомлюватися з інфраструктурою, висвітлювати важливість рекламних турів для професійності та якості роботи фахівців у туристичних організаціях, висвітлювати мету та цілі інформаційних турів, їх складову програми, а саме до країни Чорногорії. Проаналізувати переваги та недоліки кожного курорту, міста, виявити сильні та слабкі сторони. Дослідити напрямки екскурсійної діяльності в кожнім і з кожного туристичного міста. Розробити рекламний тур по країні. По запланованому маршруту розрахувати вартість туру. За результатами виконаної роботи сформульовані такі висновки: країна Чорногорія користується популярністю туристів серед пляжного та культурно-пізнавального відпочинку; має велике культурне надбання та широкий напрямок екскурсійної діяльності; розвинена інфраструктура країни робить відпочинок зручним; Чорногорія має місця відпочинку на різний смак та вподобання; легкий перетин кордону для громадян України; популярна країна серед рекламних турів у туроператорів; рекламні тури є корисними для кожної розвинутої туристичної організації. Одержані результати можуть бути використані для розробки рекламного туру по Чорногорії для глибокого ознайомлення фахівців туристичної діяльності. Рік захисту роботи: 2022
- ДокументРОЗРОБКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОГО ТУРУ У НАПРЯМКУ УКРАЇНА – ВІРМЕНІЯ(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ХОХЛОВА, ВладаМетою виконання роботи є просування та розробка екскурсійного туру в Вірменію. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають джерела інформації про екскурсійний тур в Вірменію. Завданням роботи передбачено проаналізувати, згрупувати інформацію, статистичні дані, дослідити туристичний потенціал Вірменії. Вивчити передумови розвитку екскурсійного туру в Вірменію та дослідити основні туристичні центри країни. Створити екскурсійний тур в Вірменію, описати детальну програму, розробити технологічну карту, маршрут та розрахунок вартості екскурсійного туру. За результатами виконаної роботи сформульовані шляхи покращення організації та просування екскурсійного туру в Вірменію. Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності суб’єктів туристичного бізнесу.
- ДокументШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ АВТОРСЬКОГО ВИННОГО ТУРУ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА-КАНАДА(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ПЛУКЧІ, АльониРобота містить 74 сторінок, 9 таблиць, 12 рисунків, список літератури з 30 найменувань, 2 додатків. Метою виконання роботи є аналіз винного туризму Канади. Виявлення проблем та перспектив розвитку винного туризму в Канаді та розробка винного туру із України в Канаду. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають - винний туризм та особливості організації винного туру. Завданням роботи передбачено дослідження сутності винного туризму, розвитку винного туризму у Канаді та розробка винного туру. За результатами виконаної роботи сформульовані теоретичні аспекти та стан винного туризму у Канаді. Одержані результати можуть бути використані при розробці програм розвитку винного туризму в Канаді та Україні і бути використаними при розробці спецкурсів для студентів спеціальностей міжнародного туризму, міжнародних відносин, країнознавства. Рік захисту роботи 2022 р.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ LOVE-STORY ТУРУ ПО УКРАЇНІ(ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ВАСИЛЬЄВ, ІванАНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу бакалавра ДРБ містить 89 сторінки, 2 таблиці, 22 рисунків, список літератури з 43 найменувань, 2 додатки. Метою виконання роботи є проведення аналізу розвитку подієвого туризму та розроблення оригінального love-story туру по Україні. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають теоретичні підходи до визначення подієвих турів та локації України. Завданням роботи передбачено вивчити специфіку подієвого туризму, провести аналіз природно-рекреаційного потенціалу України, , а також розробити новий туристичний продукт для виведення його на ринок. За результатами виконаної роботи сформульовані висновки про рентабельність та оптимальність двотижневого туру Україною. Одержані результати можуть бути використані для впровадження розробленого туру в діяльність турфірми. Рік захисту роботи 2022
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ В ПІВДЕННУ КОРЕЮ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ГАЛАНЧУК, КатеринаРобота містить 96 сторінок, 7 таблиць, 17 рисунків, список літератури з 36 найменувань, 38 додатків. Метою виконання роботи є аналіз світового ринку туризму для реалізації шопінг туризму та розробка нового маршруту шоп-туру. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає шопінг-тур до Південної Кореї, а також торгівельні ресурси її столиці. Завданням роботи передбачено аналіз туристичного ринку та попит на даний вид туризму, розробка власної програми, маршруту туру та технологічної карти. За результатами виконаної роботи сформульована характеристика розвитку потенціалу шопінг туру в світі, досліджено розвиток торгівельного потенціалу Південної Кореї, розроблено шопінг тур до Південної Кореї, проведені розрахунки щодо вартості розробленого туру, розроблено маршрут та технологічну карту туру. Одержані результати можуть бути використані при складані турів, як індивідуальний тур для подорожуючих, розроблений маршрут туру може бути використаним туристичним агентством. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ МЕДИЧНОГО ТУРУ У НАПРЯМКУ УКРАЇНА-ІЗРАЇЛЬ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) БОЙЧУК, ЮліяДРБ містить 96 сторінки, 2 таблиці, 11 рисунків, список літератури з 42 найменуваннь. Метою роботи є визначення особливостей медичного туризму у світі, аналіз привабливості лікувально-оздоровчих регіонів Ізраїлю та розробка власного медичного туру. Об’єктом дослідження є процес організації медичних турів. Предметом є сукупність засад організації медичних турів в Ізраїлі. Завданням роботи є надання історичних аспектів виникнення туризму, аналіз розвитку медичних турів в Ізраїлі, визначення перспектив медичних турів та розрахунок вартості складенного туру. Рeзультaти рoбoти можуть бути застосовані у вищих навчальних закладах, туристичних підприємствах. Рік захисту роботи: 2022
- ДокументСтворення та просування медичного туру у напрямку Україна – Чехія(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2022) Клокар, ІннаМедичний туризм - це діяльність, пов'язана з організацією медичного обслуговування пацієнтів далеко за межами місця їх постійного проживання. Причому пацієнти можуть їздити в медичні заклади як усередині країни (внутрішній медичний туризм), так і далеко за кордон (міжнародний медичний туризм). Багато «медичних туристів» користуються можливістю поєднати медичне обслуговування з відпочинком на курортах, в оздоровчих, SPA і Wellness-центрах. Тому сьогодні розповідаючи про медичному туризм, нерідко вживають і термін «оздоровчий туризм». З кожним роком медичний туризм набуває все більшої популярності. Чехія - популярна лікувально - оздоровчим туризмом серед населення Євросоюзу та СНГ. В Чехії понад 200 приватних та державних клінік, в яких працюють понад 200000 лікарів та медпрацівників. Нині в Чехії вже сформувався ринок медичного туризму зі своєю інфраструктурою, медичним менеджментом, органами акредитації, агентствами медичного туризму та фахівцями у сфері медичних подорожей Чехія відома високим рівнем медицини та при цьому низькі ціни порівняно з іншими країнами Європи. Фахівці які будуть надані клієнтам, мають великий авторитет у сфері своїх професійних досягнень. До пацієнта в клініках ставлення тепле всього персоналу, та рівень обслуговування відрізняється від нашого.Одним із основних переваг лікування в Чехії є доступ до останніх досягнень сучасної медицини. Клініки країни постійно оновлюють обладнання. в палатах є все для комфортного перебування хворого, комфортні ліжка та меблі, кнопки виклику персоналу, телефон, телевізор, кондиціонер, ванна кімната. У Законі України про туризм туристичний продукт визначається як комплекс туристичних послуг, необхідний для задоволення потреб туриста під час його подорожі. Він поєднує в собі не менше двох послуг (перевезення та розміщення) і реалізується або пропонується до реалізації за визначеною ціною. До складу туристичного продукту включаються транспортні, готельні, медичні послуги, послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо.
- ДокументРОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ В НІДЕРЛАНДИ(ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ОРЕЛ, Віолетанайменувань, 4 додаток. Метою виконання роботи є ознайомлення читачів з поняттям «шопінг- туру», його вартістю, послугами, перевагами, видами, етапами розробки, а також повідомити читачу про найпопулярніші шопінг-тури Європи, а саме про Нідерланди. Об’єктом аналізу, узагальнень та дослідження виступають шопінг- тури до Нідерландів, а також особливості шопінгу в різних містах країни. Завданням роботи передбачено ознайомлення з особливостями поняття «шопінг-туру», визначити їх види, дослідити переваги та недоліки таких турів, сформулювати етапи їх розробки, а також охарактеризувати особливості шопінг-турів у Нідерландах. За результатами виконаної роботи сформульовані відповідні висновки та пропозиції. А саме, дослідження шопінг-турів показало, що всі бажаючі, які хочуть обрати такий тип туру, повинні детально ознайомитися зі всіма особливостями, характеристиками, плюсами і мінусами таких турів, ознайомитися з особливостями шопінг-турів в тій чи іншій країні. Так як в моїй роботі ми знайомилися ближче з шопінг-турами до Нідерландів, то можемо зробити висновок, що даний вид туризму користується великою популярністю серед туристів. Також, хочу окреслити декілька пропозицій щодо шопінг-туру в Нідерланди: 1. Визначтеся, що ви хочете відвідати: великий магазин в торговому центрі чи блошиниий ринок. 2. Дізнайтеся, де в країні сконцентровано найкращі великі чи маленькі (враховуючи ваші вподання) магазини та ринки. 3. Уточніть графік роботи і т.д. Одержані результати можуть бути використанні при майбутньому досліджені шопінг-турів, а саме до Нідерландів. Рік захисту роботи 2022.
- ДокументСталість розвитку лікувально-оздоровчого туризму та рекреаційно курортного обслуговування в м. Одеса та в Одеській області(ОНТУ, кафедра Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) Юмашевої, Є.АНОТАЦІЯ на кваліфікаційну роботу бакалавра КРБ містить 93 сторінок, 9 таблиць, 13 рисунків, список літератури з 32 найменувань, 2 додатків. Метою виконання даної роботи є розширення додаткових послуг, та проектування SPA зони для використання цілющих сульфідно ілових грязей на базі ДП Клінічний санаторій «ім. Пирогова» Предметом дослідження є спа – процедури, сульфідно ілова грязь та інші додаткові послуги. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступає ДП Клінічний санаторій «ім. Пирогова В роботі проведено маркетингові дослідження і представлено проект спа-зони, розроблено комплекс послуг з пелоїдотерапії та надано перелік інших додаткових послуг Одержані результати можуть бути використані в бальнеології для розвитку санаторно-курортного бізнесу Рікзахистуроботи 2022.