46-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково - методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження нового Закону України «Про вищу освіту» (Colleges development prospects and their role in obtaining the higher education)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 46-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково - методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження нового Закону України «Про вищу освіту» (Colleges development prospects and their role in obtaining the higher education) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 167
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодологія впровадження вимог ДСТУ ІSО 22000:2007 у дипломні проекти(2015) Віннікова, Л.Г.; Савінок, О.М.; Азарова, Н.Г.З липня 2015 року всі підприємства харчової промисловості будуть працювати відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Відповідно до цих вимог, працівники підприємств повинні пройти підвищення кваліфікації, з тим, щоб набути навичок та знань для роботи в цій системі. А що ж до випускників, які тільки-но отримали дипломи, та намагаються влаштуватися на роботу? Вони повинні прийти на підприємство вже з цими знаннями.
- ДокументСтворення дистанційного курсу фізики за допомогою E-LEARNING-платформи МООDLE(2015) Корнієнко, Ю.К.; Розіна, О.Ю.Електронне навчання (англ. E-learning, скорочення від англ. Electronic Learning) – система навчання за допомогою інформаційних, електронних технологій. Часто тлумачиться, як синонім таких понять: дистанційне навчання, навчання з застосуванням комп’ютерів, мережеве навчання, віртуальне навчання, мультимедійне навчання, мобільне навчання. За визначенням фахівців ЮНЕСКО: «Е-Learning – навчання за допомогою Інтернет і мультимедіа».
- ДокументДипломне проектування менеджерів: сучасні реалії(2015) Агеєва, І.М.; Коренман, Є.М.; Седікова, І.О.Перехід до ринкових умов господарювання супроводжується підвищенням вимог до управління, які зумовлені появою нових сфер діяльності, прогресивних технологій, ускладненням зв’язків як між суб’єктами господарювання, так і всередині них. Підвищення складності управління призводить до зростання чисельності управлінського апарату, що спричиняє збільшення витрат організації.
- ДокументРоль і місце інженерії знань у процесі формування фахівця сфери ІТ(2015) Мітрофанова, Н.Ф.Інженерія знань викладається першою з циклу дисциплін Системи штучного інтелекту, Експертні системи та є основою у формуванні уявлення про дані, знання та базу знань. Предмет читається саме після того, як студенти отримали базові знання та навички програмування і готові застосовувати їх на конкретних прикладах.
- ДокументСучасні парадигми та формування особистісного знання як акценти вищої освіти(2015) Герега, О.М.Набуття знань – складний багатофакторний процес, що вимагає конструктивних зусиль і творчої активності. До традиційних проблем вищої освіти, серед інших, відносять мотивацію студентів до цілеспрямованого освоєння професії та залучення до досягнень сучасної науки.
- ДокументПорівняльний аналіз використання концепції SMART-освіти у вищих навчальних закладах Кореї та України(2015) Дишкантюк, О.В.; Стрікаленко, Т.В.Найважливішими завданнями реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості та формування її морального і фізичного здоров’я. Вирішення цієї проблеми передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту й методів оптимізації навчально-виховного процесу
- ДокументТехнології модернізації засобів навчання іноземної мови(2015) Вереітіна, І.А.Реформа освіти, що проходить з метою імплементації Закону України «Про Вищу освіту», передбачає не тільки зміни у подовженості циклу навчання, але і оптимізацію мети і змісту навчання, з їх загальною направленістю до індивідуалізації системи освіти, що неодмінно призведе до необхідності модернізації дидактичних засобів навчання шляхом їх технологізації, тобто застосування інформаційних технологій у освітньому процесі.
- ДокументЗначення самостійної роботи студентів у формуванні прийняття ефективних управлінських рішень(2015) Ощепков, О.П.Відповідно до вимог ОПП для напряму підготовки бакалаврів спеціальності «Менеджмент», навчальний процес складає декілька напрямів. Особливе місце в ньому полягає самостійної роботі студентів. Майбутній спеціаліст після закінчення академії повинен мати теоретичні і практичні навички і вміння для прийняття відповідних управлінських рішень.
- ДокументКомплекс методів активного навчання для підготовки студентів за напрямом «Інженерна механіка»(2015) Алексашин, О.В.; Ульяницький, А.В.; Гончарук, Г.А.Методи активного навчання все ширше використовуються при підготовці студентів за напрямом «Інженерна механіка» та підвищення їх кваліфікації. Різний характер дисциплін, викладаємих на кафедрі технологічного обладнання зернових виробництв визначає необхідність гнучкого підходу до активізації навчального процесу, використання не будь-якої однієї, а рядка ефективних форм активного навчання.
- ДокументВажливість хімічної компетенції в підготовці магістрів у галузі оздоровчих та лікувально-профілактичних продуктів харчування(2015) Гураль, Л.С.; Капустян, А.І.; Черно, Н.К.Сучасні вимоги до елітних фахівців різні за рівнем і профілем. При цьому перевага надається професійній компетентності та конкурентноздатності спеціаліста. Тому важливими є інноваційні, диференційовані та водночас ефективні підходи до технології навчання. Одним з критеріїв відповідно до професійної діяльності є хімічно-технологічна підготовка магістрів харчового профілю.
- ДокументСучасні технології для підвищення якості навчання(2015) Голубьонкова, О.О.Глобальні зміни, що відбуваються в українському суспільстві та у світі загалом, потребують інноваційних підходів до технологій навчання. Найзатребуванішою проблемою сьогодні є проблема залучення студента до процесу опанування необхідних професійних знань та навичок. Тому технології навчання, що використовуються, повинні не лише спонукати до ознайомлювання та засвоєння інформації, а й створювати певні навички.
- ДокументВикладання української культури в європейському контексті(2015) Польова, С.Є.; Соколовська, Г.М.В умовах сучасного прагнення незалежної України стати повноцінним членом європейської спільноти вкрай актуальним є усвідомлення молоддю того, що українська культура завжди була спорідненою до європейських цінностей. З цією метою у викладанні курсу «Історія української культури» автори, спираючись на факти, доводять про багатовікові культурні зв’язки з Європою.
- ДокументЗастосування здоров’язберігаючих технологій для оптимізації формування здорового способу життя студентів(2015) Захлевська, Т.В.; Павлюк, О.В.Модернізація вищої школи, інтенсифікація навчальної діяльності й перехід від традиційної організації навчального процесу до інноваційних технологій, істотним чином підвищує вимоги до здоров’я студентської молоді. З огляду на це, одним із важливих завдань вищої школи постає збереження, зміцнення і формування здоров’я студентів.
- ДокументІнформаційні технології при вивченні вищої математики(2015) Коновенко, Н.Г.; Федченко, Ю.С.; Худенко, Н.П.До важливих завдань інформатизації сучасного суспільства відносять використання нових технологій та програмного забезпечення в освіті. Процес інформатизації і комп’ютеризації всіх сфер діяльності людини створює передумови для широкого впровадження в педагогічну практику даних технологій. Тому, враховуючи сучасні тенденції розвитку, необхідно ставити перед собою мету підвищити рівень інформатизації занять з вищої математики.
- ДокументКомбінування традиційних і інтерактивних методів навчання на практичних заняттях у процесі економічної підготовки студентів(2015) Колесник, В.І.У даний час інтерактивні методи навчання знаходять все більш широке застосування в навчальному процесі, оскільки істотно підвищують його ефективність, причому не тільки на лекціях, але і на практичних (семінарських) заняттях.
- ДокументВикористання дистанційних технологій як засіб підвищення якості навчання(2015) Корнієнко, Ю.К.; Пастухова, А.П.; Маслянникова, Л.В.За останні роки стрімкий розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації знайшла найбільше відображення в концепції дистанційного навчання, яка, завдяки такому глобальному явищу як Інтернет, охоплює широкі шари суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку.
- ДокументЕлектронні засоби контролю та їх аналіз(2015) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.Кожна комп’ютерна програма, яка використовується для контролю знань, включає навчальні завдання щодо виявлення рівня засвоєння знань, способу конструювання відповідей, комунікації при перевірці, методу введення і аналізу відповіді.
- ДокументМіждисциплінарність як тенденція розвитку сучасної науки та її врахування в освітньому процесі (на прикладі викладання навчальної дисципліни «Державне та регіональне управління»)(2015) Павлов, О.І.Ефективність та результативність освітнього процесу залежать, з одного боку, від використання досягнень сучасної наукової думки та її тісного зв’язку з практикою – з іншого. Тому при фаховій підготовці студентів вкрай важливо враховувати тенденції розвитку сучасної науки, які мають глобальний та всеосяжний характер.
- ДокументЗв'язок фізики і математики в технічному ВНЗ(2015) Сергєєва, О.Є.В даній роботі розглядається зв'язок фізики і математики в технічному ВНЗ.
- ДокументМодульні технології навчання(2015) Євтушевська, О.О.При модульному навчанні його вміст представляється у логічно закінчених і самостійних інформаційних блоках відповідно до поставленої дидактичної мети. Істотно, що ця дидактична мета передбачає не тільки обсяг досліджуваного матеріалу, але і рівень його засвоєння. Більш того, в кожному модулі міститься інформація, де студент може знайти необхідний навчальний матеріал та рекомендації, як його раціонально використовувати.