46-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково - методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження нового Закону України «Про вищу освіту» (Colleges development prospects and their role in obtaining the higher education)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 46-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково - методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження нового Закону України «Про вищу освіту» (Colleges development prospects and their role in obtaining the higher education) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 121
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ46-а науково-методична конференція ОНАХТ "Перспективи розвитку науково - методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження нового Закону України «Про вищу освіту»(Одеська національна академія харчових технологій, 2015)
- ДокументАктивізація науково-дослідної роботи студентів(2015) Воєцька, О.Є.; Лапінська, А.П.; Макаринська, А.В.Науково-дослідна робота студентів (НДРС) у вищому навчальному закладі є одним із основних чинників підготовки висококваліфікованих кадрів відповідного профілю. Поняття НДРС включає в себе два взаємопов’язаних елементи: навчання студентів елементам дослідницької діяльності, організації і методики наукової творчості та наукові дослідження, що здійснюють студенти під керівництвом викладачів.
- ДокументАктуальні шляхи підготовки студентів за напрямом «Електромеханіка»(2015) Монтік, П.М.; Водічев, В.А.; Вайнфель, Е.Й.Одною з головних задач вищої школи є підвищення якості підготовки фахівців відповідно до вимог, що ставляться сучасними змінами в економіці нашої держави, її інтеграцією у світову економіку. Це в повній мірі стосується підготовки на кафедрах електромеханічного профілю, де готують фахівців з електромеханічних систем автоматизації і електроприводу.
- ДокументВажливість хімічної компетенції в підготовці магістрів у галузі оздоровчих та лікувально-профілактичних продуктів харчування(2015) Гураль, Л.С.; Капустян, А.І.; Черно, Н.К.Сучасні вимоги до елітних фахівців різні за рівнем і профілем. При цьому перевага надається професійній компетентності та конкурентноздатності спеціаліста. Тому важливими є інноваційні, диференційовані та водночас ефективні підходи до технології навчання. Одним з критеріїв відповідно до професійної діяльності є хімічно-технологічна підготовка магістрів харчового профілю.
- ДокументВикладання української культури в європейському контексті(2015) Польова, С.Є.; Соколовська, Г.М.В умовах сучасного прагнення незалежної України стати повноцінним членом європейської спільноти вкрай актуальним є усвідомлення молоддю того, що українська культура завжди була спорідненою до європейських цінностей. З цією метою у викладанні курсу «Історія української культури» автори, спираючись на факти, доводять про багатовікові культурні зв’язки з Європою.
- ДокументВикористання CALS-методологій для викладання у дисциплінах розробки програмних систем(2015) Сіромля, С.Г.Сучасні умови діяльності підприємств характеризуються зростаючою конкуренцією на міжнародному ринку, підвищенням складності та наукомісткої продукції. Діючим засобом вирішення проблем підприємств виступають нові інформаційні CALS-технології наскрізної підтримки складної наукомісткої продукції на всіх етапах її життєвого циклу від маркетингу до утилізації.
- ДокументВикористання дистанційних технологій як засіб підвищення якості навчання(2015) Корнієнко, Ю.К.; Пастухова, А.П.; Маслянникова, Л.В.За останні роки стрімкий розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації знайшла найбільше відображення в концепції дистанційного навчання, яка, завдяки такому глобальному явищу як Інтернет, охоплює широкі шари суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку.
- ДокументВикористання сучасного економічного стану підприємств харчової промисловості у виконанні курсових та дипломних проектів бакалаврів, фахівців та магістрів(2015) Верхівкер, Я.Г.; Мирошніченко, О.М.В даній роботі розглядається використання сучасного економічного стану підприємств харчової промисловості у виконанні курсових та дипломних проектів бакалаврів, фахівців та магістрів.
- ДокументВикористання інтерактивних методів навчання в навчальному процесі(2015) Монтік, П.М.; Карпович, О.Я.Сьогодні багато методичних інновацій пов’язано із застосуванням інтерактивних методів навчання. Під поняттям “інтерактивний” розуміється здатність взаємодіяти чи перебувати в режимі бесіди, діалогу з чим-небудь або ким-небудь.
- ДокументВикористання історичного матеріалу під час вивчення розділу «Електрика»(2015) Поліщук, С.Г.; Задорожний, В.Г.; Ревенюк, Т.А.Одним з ефективних способів удосконалення вивчення фізики, як і будьякої іншої науки, є продумане використання матеріалів її історії, на що не раз вказували передові вчені і педагоги. Використання історичного матеріалу у викладанні окремих розділів і тем сприяє підвищенню інтересу студентів до вивчення предмета, допомагає запобігти помилкам у трактуванні різних питань, ідей тощо.
- ДокументВплив вхідного контролю на якість навчального процесу(2015) Біленька, І.Р.; Лазаренко, Н.А.Мета роботи - вплив вхідного контролю на якість навчального процесу.
- ДокументВпровадження «хмарних» технологій у практику навчального процесу(2015) Маркова, Т.Д.В умовах швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та зростання вимог до якості освіти необхідним стає процес адаптування та впровадження нових інформаційних сервісів на основі конкурентних технологій. Слід відмітити, що соціальні мережеві сервіси є однією з найбільш динамічно розвинених областей інформатизації суспільства.
- ДокументВпровадження бінарних занять у процес підготовки фахівців на етапі технологічного проектування(2015) Тележенко, Л.М.; Атанасова, В.В.На сьогодні існує багато різноманітних форм і методів інноваційного навчання, спрямованих на якісне засвоєння знань студентами, розвиток їх розумової діяльності. Міждисциплінарна інтеграція знань дуже важлива для сучасного навчання й повинна розглядатися не тільки з погляду взаємозв’язків знань по навчальних дисциплінах, але й як інтегрування технологій, методів і форм навчання.
- ДокументВпровадження комп’ютерного лабораторного практикуму «Методи оптимізації» з метою підвищення ефективності процесу навчання(2015) Бодюл, С.В.; Бодюл, О.С.Ефективність навчання у вищій школі залежить у великій мірі від професійної компетентності та педагогічної майстерності викладача, прийнятих форм і методів навчання. Невід’ємним компонентом технології навчання є інформаційне забезпечення вивчення дисциплін, тобто засоби, які сприяють передачі студентам наукової інформації, розвивають вміння та навички.
- ДокументВпровадження методики UNIDO UN у дипломному проектуванні(2015) Крусір, Г.В.; Цикало, А.Л.Мета даної роботи - впровадження методики UNIDO UN у дипломному проектуванні.
- ДокументВіртуальні лабораторні роботи в курсі фізики(2015) Сергєєва, О.Є.Між конкретно-предметною діяльністю і абстрактно-логічним мисленням у фізичному навчанні має бути перехідний етап, який зв’язує їх від емпіричного пізнання до теоретичного.
- ДокументДеякі методи підвищення якості математичної освіти у вищих навчальних закладах(2015) Нужна, Н.В.Одним із способів підвищення якості навчання математики є застосування в освітньому процесі методів, спрямованих на становлення і розвиток пізнавальної активності і самостійності. Педагогічна технологія розвитку критичного мислення сприяє активізації навчальної діяльності, мотивації навчання і тим самим підвищенню його якості.
- ДокументДипломне проектування менеджерів: сучасні реалії(2015) Агеєва, І.М.; Коренман, Є.М.; Седікова, І.О.Перехід до ринкових умов господарювання супроводжується підвищенням вимог до управління, які зумовлені появою нових сфер діяльності, прогресивних технологій, ускладненням зв’язків як між суб’єктами господарювання, так і всередині них. Підвищення складності управління призводить до зростання чисельності управлінського апарату, що спричиняє збільшення витрат організації.
- ДокументДистанційна робота студентів(2015) Штепа, Є.П.Навчальними планами більшості дисциплін кафедри електромеханіки передбачено лекції. лабораторні роботи, практичні заняття, а також самостійна робота, яка складає від загальної кількості годин порядка 50 %. При такій суттєвій кількості годин на самостійну роботу постає питання використання їх з оптимальною ефективністю. Для цього доцільно використовувати дистанційний метод управління і контролю сомостійною роботою студентів.
- ДокументДистанційне навчання як засіб сучасного саморозвитку студентів(2015) Ліпін, А.П.Розвиток сучасного суспільства відбувається в епоху інформатизації, що характеризується вживанням засобів інформаційних і комунікаційних технологій в багатьох сферах людської діяльності, у тому числі і в освіті. Інформатизація суспільства представляє собою процес прогресивно наростаючого використання інформаційної техніки для виробництва, переробки, зберігання і поширення інформації і знань.