Перегляд за Автор "Ковалів, І. О."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ143268 Композиція інгредієнтів для приготування батончиків зернових(2020) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.Композиція інгредієнтів для приготування батончиків зернових, що містить зернову основу, рослинні добавки, зв'язуючий компонент і сіль, яка відрізняється тим, що вона додатково містить хмелі-сунелі, при цьому як зернову основу композиція містить кукурудзяні і вівсяні пластівці та рисові кульки, як зв'язуючий компонент - патоку, як рослинні добавки - висушені та подрібнені селеру та моркву, а як сіль - морську сіль.
- ДокументSocial media marketing, як інструмент управління сучасним бізнесом(2020) Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.Сьогодні успіх компаній та їх прогресивність визначаються вмінням впроваджувати новітні маркетингові технології в бізнес, а також виходити на новий рівень мислення. Сучасний маркетинг постійно розвивається, з’являються нові інструменти просування у зв’язку з активним розвитком інтернет-технологій.
- ДокументЗернові батончики – джерело здоров’я(2017) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.На кафедрі безпеки, експертизи та товарознавства Одеської національної академії харчових технологій проводяться дослідження стану українського ринку зернових батончиків на прикладі м. Одеси та Одеської області. Одним з етапів дослідження став аналіз асортименту зернових батончиків в торговельних мережах м. Одеси та області.
- ДокументМожливості соціальних мереж при просуванні магазину жіночого одягу(2021) Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.
- ДокументНапрями поліпшення споживних властивостей батончиків зернових(2020) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.В Одеській національній академії харчових технологій на кафедрі товарознавства та митної справи проводяться дослідження з формування якості нових батончиків зернових. Для цього було проаналізовано компонентний склад батончиків зернових, що реалізуються в найбільших торговельних мережах м. Одеси та Одеської області та запропоновані шляхи розширення асортименту батончиків.
- ДокументНеобхідність і актуальність визначення цільової аудиторії в сучасних ринкових умовах(2021) Лозовська, Г. М.; Ковалів, І. О.; Значек, Р. Р.
- ДокументСутність та напрямки розвитку маркетингу у агропромисловій сфері(2020) Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.
- ДокументСучасні можливості реклами освітніх послуг(2020) Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.Сьогодні освіта є однією з найбільш зростаючих сфер, сновним фактором і ресурсом економічного й соціального розвитку. В умовах конкуренції ЗВО стає суб’єктом ринкової економіки і є товаровиробником освітніх послуг. Для того щоб виграти в конкурентній боротьбі на ринку освітніх послуг, ЗВО необхідно впроваджувати механізми маркетингу в систему управління. Розглянуто сутність маркетингу та ряд особливостей реклами освітніх послуг .
- ДокументФактори, які впливають на споживання батончиків зернових(2018) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.На кафедрі безпеки, експертизи та товарознавства Одеської національної академії харчових технологій шляхом анонімного анкетування було проведено маркетингове дослідження для вивчення попиту потенційних споживачів батончиків зернових та аналізу їх вподобань під час вибору та купівлі даних продуктів з метою розширення асортименту. У анкетуванні взяли участь близько 227 осіб різних вікових категорій, статі, роду занять та сімейного стану.
- ДокументХарактеристика складу батончиків зернових, що реалізуються в торговельній мережі м. Одеса(2019) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.В Одеській національній академії харчових технологій на кафедрі товарознавства та митної справи проводяться дослідження із формування якості нових батончиків зернових із включенням коренеплідних овочів та спецій. Для цього, було проаналізовано компонентний склад батончиків зернових у таких торгівельних мережах м. Одеси як АТБ, Копійка, Обжора, Сільпо та Таврія В. Склад батончиків зернових вивчали відповідно до даних зазначених на пакуванні, при цьому з кожної торгівельної марки обирали по 1-2 найбільш популярних продукти.