Перегляд за Автор "Амбарцумянц, К. Р."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ103619 Гвинтовий конвеєр(2015) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Гвинтовий конвеєр, що містить корпус, нерухливу ринву з півциліндричним дном, електродвигун, приводний вал із закріпленим з ним транспортуючим гвинтом, завантажувальний і розвантажувальний пристрої, який відрізняється тим, що нерухлива ринва виконана у вигляді порожньою циліндра, усередині якого підшипниками ковзання встановлена рухлива циліндрична ринва із двома циліндричними фланцями по торцях, у які підшипниками кочення встановлений приводний вал з жорстко з'єднаним з ним транспортуючим гвинтом, на одному кінці приводного вала, що впирається одночасно, через упорний підшипник, у кришку корпуса, жорстко встановлена циліндрична шестірня, що зачеплена з першими зубчастими колесами зовнішнього зачеплення, рівномірно розподіленими по її периметрі й установленими рухливо на циліндричних осях, жорстко закріплених із фланцем рухливої ринви, перші зубчасті колеса у свою чергу зовні зачеплені із другими зубчастими колесами, рухливо встановленими на других циліндричних пальцях, жорстко встановлених на тому ж фланці, другі зубчасті колеса одночасно зачеплені із центральним зубчастим колесом із внутрішніми зубами, установленим співвісно із приводним валом у корпусі, по периметрі рухливої ринви під завантажувальним і над розвантажувальним пристроями виконані прямокутні або круглі отвори, а усередині рухливої ринви з боку фланця з пальцями жорстко закріплений співвісно із приводним валом відбивач у вигляді сферичного сегмента з підставою сегмента, рівною внутрішньому діаметру рухливої ринви.
- Документ112163 Гідравлічна помпа(2016) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Гідравлічна помпа, яка містить прямокутний корпус і з'єднану з ним жорстко циліндричну втулку, ведучі і ведені конічні колеса, які зачеплені між собою під кутом 90 градусів, однакові кутові (під кутом 90 градусів) важелі, пустотілі поршні, плоский розподільник з торцевими вікнами низького та високого тиску, установлений у корпусі і є співвісним і веденим конічним колесом, кришку з отворами високого і низького тиску, яка відрізняється тим, що усередині пустотілих поршнів установлені пари голчастих підшипників, в яких розміщено частини кутових важелів, на одному кінці кожного важеля нерухомо установлено кільце упорного підшипника, яке, через кульки першого сепаратора, упирається на друге кільце упорного підшипника, нерухомо установленого в поршні, до торця кутового важеля гвинтом закріплено диск, який через кільце упирається на упорний підшипник, на другому торці поршня виконана сферична канавка, в яку установлено другий сепаратор з кульками, які упираються на сферичну канавку, що виконана на торці гайки, яка накручена на кутовий важіль, а положення гайки на важелі зафіксовано контргайкою.
- Документ118804 Промисловий робот(2019) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Винахід належить до галузі машинобудування, зокрема конструкцій промислових роботів (ПР) для вантажно-розвантажувальних та інших робіт. У ПР горизонтальне та вертикальне переміщення захоплювача виконується без використання поступальних кінематичних пар та найменшої кількості зубчатих передач. Для цього на вертикальному валу жорстко закріплений додатковий корпус. На додатковому корпусі рухомо установлена перша зірочка з маточиною. На маточині через шпонку установлено перше черв'ячне колесо, яке зачеплене з першим черв'яком, рухомо установленим у додатковому корпусі. Усередині маточини першої зірочки рухомо установлений ведучий вал, на якому з одного боку співвісно установлений перший важіль, а з другого боку через шпонку установлено друге черв'ячне колесо. Друге черв'ячне колесо зачеплено з другим черв'яком, рухомо установленим у додатковому корпусі. Перша зірочка через ланцюг сполучена з другою зірочкою, рухомо установленою на другому кінці першого важеля, передаточне відношення ланцюгової передачі дорівнює "двом". Друга зірочка жорстко з'єднана з другим важелем, на кінці якого шарнірно з'єднаний захоплювач. Довжини першого і другого важелів однакові. Таким чином, у запропонованій новій конструкції ПР відсутні поступальні кінематичні пари, зменшена кількість зубчатих передач, центр закріплення захоплювача може переміщатися як горизонтально, так і вертикально, а також під будь-яким похилим або прямим кутом (в межах 0-360°) відносно ведучого вала, забезпечена велика робоча зона внаслідок того, що довжина прямолінійного переміщення центра закріплення захоплювача дорівнює чотирьом довжинам першого важеля, високий коефіцієнт корисної дії через те що відсутні поступальні кінематичні пари та зменшена кількість зубчатих передач, що у цілому забезпечує також надійність і довговічність роботи.
- Документ120093 Промисловий робот-пучок(2017) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Промисловий робот-пучок, що містить основу з корпусом, механізм повороту, черв'ячну передачу, вертикальний вал, який рухомо встановлений у корпусі, циліндричну зубчату передачу, захоплювач, який відрізняється тим, що на верхньому кінці вертикального вала через шліци установлений додатковий корпус, на якому рухомо установлена перша зірочка з маточиною, на маточині через шпонку або шліци установлено перше черв'ячне колесо, яке зачеплене з першим черв'яком, рухомо установленим у додатковому корпусі, усередині маточини першої зірочки рухомо та співвісно установлений ведучий вал, на якому з одного боку співвісно установлений перший важіль, а з другого боку через шпонку або шліци установлено друге черв'ячне колесо, яке зачеплено з другим черв'яком, рухомо установленим у додатковому корпусі, перша зірочка через ланцюг сполучена з другою зірочкою, рухомо установленою на другому кінці першого важеля, передаточне відношення ланцюгової передачі дорівнює "двом", друга зірочка жорстко з'єднана з другим важелем, на кінці якого шарнірно з'єднаний захоплювач, при цьому довжини першого та другого важелів строго однакові.
- Документ121509 Шестишвидкісна планетарна коробка передач(2020) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Шестишвидкісна планетарна коробка передач, яка містить корпус, кришку, ведучу вал-шестірню, ведений вал, співвісний з ведучою вал-шестірнею, внутрішнє циліндричне зубчате колесо, яке співвісно установлено на веденому валу, сателіти, водило, гальмівні пристрої і фрикційна муфта, яка відрізняється тим, що ведуча вал-шестірня підшипниками кочення установлена в лівій циліндричній торцевій кришці, на вал-шестірні за допомогою шпонки або шліців співвісно установлені ведуча півмуфта конічної фрикційної муфти тертя та ліве зовнішнє циліндричне зубчате колесо, яке зачеплено зі щонайменше двома лівими зовнішніми циліндричними зубчатими колесами, установленими на лівих валиках, які рівномірно та рухомо розташовані на лівому циліндричному диску, установленому рухомо і співвісно за допомогою підшипників кочення або ковзання на вал-шестірні, лівий циліндричний диск охоплює перший гальмівний пристрій, на одних кінцях лівих валиків рухомо і співвісно з ведучою вал-шестірнею установлена ведена півмуфта конічної фрикційної муфти тертя, на других кінцях лівих валиків установлені щонайменше два інші ліві зовнішні циліндричні зубчаті колеса, які зачеплені з першим зовнішнім вінцем блок-шестірні, яка рухомо та співвісно за допомогою підшипника ковзання або кочення установлена на вал-шестірні та охоплена другим гальмівним пристроєм, другим зовнішнім вінцем блок-шестірня зачеплена з першими зовнішніми вінцями щонайменше двох лівих сателітів, які установлені за допомогою шпонки або шліців на валиках сателітів, розташованих рівномірно на водилі, яке рухомо та співвісно установлено на веденому валу і охоплено третім гальмівним пристроєм, другі зовнішні вінці лівих сателітів зачеплені з вал-шестірнею, на других кінцях валиків сателітів за допомогою шпонки або шліців установлені щонайменше два праві сателіти, ліві зовнішні вінця правих сателітів зачеплені з середнім центральним циліндричним зовнішнім зубчатим колесом, сполученим співвісно за допомогою шпонки або шліців з веденим валом, другі зовнішні вінця правих сателітів зачеплені з першим вінцем внутрішнього циліндричного зубчатого колеса, співвісно та рухомо установленого за допомогою підшипника ковзання або кочення на веденому валу й охопленому четвертим гальмівним пристроєм, другий внутрішній вінець внутрішнього циліндричного зубчатого колеса зачеплений з зовнішніми вінцями щонайменше двох перших правих зовнішніх зубчатих коліс, які нерухомо установлені на правих валиках, рівномірно і рухомо розташованих на правому диску, який рухомо і співвісно установлений на веденому валу за допомогою підшипника ковзання або кочення та охоплений п'ятим гальмівним пристроєм, на другому кінці правих валиків нерухомо установлені щонайменше два другі праві зовнішні зубчаті колеса, які зачеплені з правим зовнішнім циліндричним зубчатим колесом, яке за допомогою шпонки або шліців установлено на веденому валу, ведений вал одним кінцем рухомо установлений у торець вал-шестірні, а другим кінцем за допомогою підшипників кочення установлений у праву торцеву циліндричну кришку, праві та ліві циліндричні кришки співвісно розташовані усередині корпусу та з'єднані з корпусом гвинтами, на корпусі жорстко закріплені шість пневмо- або гідроприводів, штоки п'яти пневмо- або гідроприводів жорстко з'єднані відповідно з гальмівними пристроями, шток шостого пневмо- або гідроприводу рухомо сполучений з важелем, який утворює шарнірне з'єднання з корпусом та рухомо сполучений з першою півмуфтою конічної фрикційної муфти.
- Документ122298 Шестишвидкісна планетарна коробка передач(2020) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Шестишвидкісна планетарна коробка передач, що складається з корпусу, лівої та правої співвісних між собою циліндричних кришок, які нерухомо установлені у корпусі, ведучого вала-шестірні, який рухомо установлений у лівій кришці, веденого вала, який одним кінцем рухомо та співвісно установлений на ведучому валу-шестірні, а другим кінцем також рухомо та співвісно установлений в правій кришці, конічної муфти тертя, установленої співвісно на ведучому валу-шестірні, зовнішніх циліндричних зубчатих коліс, внутрішнього центрального циліндричного зубчатого колеса, рухомо і співвісно установленого на веденому валу, зовнішнього центрального циліндричного блока-шестірні з двома вінцями, установленого рухомо та співвісно на ведучому валу-шестірні лівого зовнішнього центрального циліндричного зубчатого колеса, яке співвісно установлено не ведучому валу-шестірні, лівих і правих сателітів, валиків лівих і правих сателітів, водила, рухомо та співвісно установленого на веденому валу, циліндричного диска, рухомо та співвісно установленого на ведучому валу-шестірні: валиків, правого зовнішнього центрального циліндричного зубчатого колеса, яке співвісно і нерухомо установлено не веденому валу: гальмівних пристроїв, пневмо- або гідроприводів, яка відрізняється тим, що зовнішній центральний блок-шестірня з двома вінцями виконаний у вигляді співвісно і жорстко з'єднаних між собою двох зовнішніх циліндричних зубчатих коліс, на маточині зовнішнього центрального циліндричного блока-шестірні, між його вінцями, рухомо та співвісно установлено перше внутрішнє центральне циліндричне зубчате колесо, яке одночасно зачеплено з одним з вінців лівих сателітів та охоплено гальмівним пристроєм, кожен правий сателіт виконаний з одним вінцем та вони зачеплені одночасно з правим зовнішнім центральним зубчатим колесом та другим внутрішнім центральним циліндричним зубчатим колесом, яке співвісно та рухомо установлено на веденому валу і охоплено гальмівним пристроєм.
- Документ129710 Шестишвидкісна планетарна коробка передач(2018) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Шестишвидкісна планетарна коробка передач, яка містить корпус, кришку, ведучу вал-шестірню, ведений вал, співвісний з ведучою вал-шестірнею, центральне циліндричне зубчате колесо з внутрішніми зубами, яке співвісно установлено на веденому валу, сателіти, водило, гальмівні пристрої і фрикційні муфти, яка відрізняється тим, що ведуча вал-шестірня підшипниками кочення установлена в лівій циліндричній торцевій кришці, на вал-шестірні за допомогою шпонки або шліців співвісно установлені ведуча півмуфта конічної фрикційної муфти тертя та ліве зовнішнє циліндричне зубчате колесо, яке зачеплене з лівими зовнішніми циліндричними зубчатими колесами у кількості два і більше, установленими на лівих валиках, які рівномірно та рухомо розташовані на лівому циліндричному диску, установленому рухомо і співвісно за допомогою шпонки або шліців на вал-шестірні, лівий циліндричний диск охоплює перший гальмівний пристрій, на одних кінцях лівих валиків рухомо і співвісно з ведучою вал-шестірнею установлена ведена півмуфта конічної фрикційної муфти тертя, на другому кінці лівих валиків установлені інші ліві зовнішні циліндричні зубчаті колеса у кількості два і більше, які зачеплені з першим зовнішнім вінцем блок-шестірні, яка рухомо та співвісно за допомогою підшипника ковзання або кочення установлена на вал-шестірні та охоплена другим гальмівним пристроєм, другим зовнішнім вінцем блок-шестірня зачеплена з першим зовнішнім вінцем лівих сателітів у кількості два і більше, які установлені за допомогою шпонки або шліців на валиках сателітів, розташованих рівномірно на водилі, яке рухомо та співвісно установлено на веденому валу і охоплено третім гальмівним пристроєм, другі зовнішні вінці лівих сателітів зачеплені з вал-шестірнею, на других кінцях валиків сателітів за допомогою шпонки або шліців установлені праві сателіти у кількості два і більше, ліві зовнішні вінці правих сателітів зачеплені з середнім центральним циліндричним зовнішнім зубчатим колесом, сполученим співвісно за допомогою шпонки або шліців з веденим валом, другі зовнішні вінці правих сателітів зачеплені з першим вінцем внутрішнього циліндричного зубчатого колеса, співвісно та рухомо установленого за допомогою підшипника ковзання або кочення на веденому валу й охопленому четвертим гальмівним пристроєм, другий внутрішній вінець внутрішнього циліндричного зубчатого колеса зачеплений з зовнішніми вінцями перших правих зовнішніх зубчатих коліс у кількості два і більше, які нерухомо установлені на правих валиках, рівномірно і рухомо розташованих на правому диску, який рухомо і співвісно установлений на веденому валу за допомогою підшипника ковзання або кочення та охоплений п'ятим гальмівним пристроєм, на другому кінці правих валиків нерухомо установлені другі праві зовнішні зубчаті колеса у кількості два і більше, які зачеплені з правим зовнішнім циліндричним зубчатим колесом, яке за допомогою шпонки або шліців установлено на веденому валу, ведений вал одним кінцем рухомо установлений у торець вал-шестірні, а другим кінцем за допомогою підшипників кочення установлений у праву торцеву циліндричну кришку, праві та ліві циліндричні кришки співвісно розташовані усередині корпусу та з'єднані з корпусом гвинтами, на корпусі жорстко закріплені шість пневмо- або гідроприводів, штоки п'яти пневмо- або гідроприводів жорстко з'єднані відповідно з гальмівними пристроями, шток шостого пневмо- або гідроприводу рухомо сполучений з важелем, який утворює шарнірне з'єднання з корпусом та рухомо сполучений з першою півмуфтою конічної фрикційної муфти.
- Документ135740 Шестишвидкісна планетарна коробка передач(2019) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.В основу корисної моделі, що заявляється, поставлено задачу - створити удосконалену конструкцію шляхом зменшення кількості зубчатих коліс без зменшення функціональних можливостей шестишвидкісної планетарної коробки передач, забезпечити спрощення конструкції та її складання, зменшити порівняльні втрати на тертя та підвищити довговічність та надійність роботи в цілому.
- Документ146004 Семишвидкісна планетарна коробка передач(2021) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.; Тутаєв, С. В.В основу корисної моделі поставлена задача створити удосконалену конструкцію семишвидкісної планетарної коробки передач, в якій, без зміни кількості зубчастих коліс, розширити її функціональні можливості з точки зору збільшення кількості швидкостей, що дозволяє вибір їх оптимальних варіантів, що, в свою чергу, приведе до економії палива, підвищить довговічність та надійність роботи планетарної коробки передач в цілому.
- Документ72628 Гідравлічна помпа(2012) Амбарцумянц, Р. В.; Орлова, С. С.; Амбарцумянц, К. Р.Гідравлічна помпа, яка містить прямокутний корпус з циліндричною втулкою, вхідний вал, ведуче і ведене колеса, які зачеплені між собою, поршні, які розташовані рухомо усередині конічних коліс, циліндричний розподільник з торцевими вікнами низького та високого тиску, яка відрізняється тим, що поршні виконані пустотілими, на одному кінці поршні герметично заглушені циліндричними пробками, на другом кінці поршні за допомогою циліндричних пальців рухомо з'єднані між собою.
- Документ86710 Мальтійський механізм(2014) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.Мальтійський механізм, що містить корпус, ведучий вал, кривошип з дугою запирання, палець, закріплений нерухомо на кривошипі, обертальні кінематичні пари, мальтійський хрест, який відрізняється тим, що на пальці жорстко закріплена втулка з зовнішньою сферичною поверхнею з центром сфери на продовжній осі пальця, ролик, виконаний складним із двох половинок, рухомо з'єднаних зі втулкою, утворюють з ним сферичну кінематичну пару і запресовані одне в одне та утворюють нерухоме з'єднання між собою.
- Документ87316 Регульований шестиланковий шарнірно-важільний механізм поступального переміщення об’єкта(2014) Амбарцумянц, Р. В.; Амбарцумянц, К. Р.; Арабаджи, О. Д.Шестиланковий важільний механізм поступального переміщення об'єкта, що містить корпус, ведучий вал, кривошип, шатун кривошипно-повзунного механізму, повзун, додатковий шатун, циліндричні пальці, який відрізняється тим, що на циліндричному пальці шарнірного з'єднання шатуна кривошипно-повзунного механізму і повзуна рухливо і співісно з пальцем встановлено черв'ячне колесо, зачеплене з черв'яком, рухливо встановленим на підставі, жорстко закріпленій з шатуном кривошипно-повзунного механізму, і співісно сполученим з валом регулюючого електродвигуна, на черв'ячному колесі, на відстані, рівній довжині додаткового шатуна, нерухомо встановлений співісно з черв'ячним колесом циліндричний палець, з яким шарнірно сполучений об'єкт.