123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Автор "Бурикін Ілля"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроектування та розробка історичної гри жан-ру «RPG». Програмна частина(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Бурикін ІлляКваліфікаційна робота присвячена розробці програмної частини історичної гри жанру «RPG». Жанр «RPG» відомий глибоким сюжетом у детально проробленому світі, розвитком персонажів, різноманітними квестами та впливом рішень гравця на хід гри. Взаємодія з NPC, предметами та навколишнім середовищем створює інтерактивний і захопливий ігровий процес. Крім того, «RPG» потребують стратегічне мислення та швидкості реакції, через це програмна частина повинна гарантувати плавну та інтуїтивну взаємодію гравця з персонажем. В першому розділі проведений аналіз предметної області, досліджено характерні особливості історичних ігор жанру «RPG» та існуючі аналоги, показано їх переваги та недоліки, здійснено постановку задач.В другому розділі розроблено концептуальний та дизайнерський документ. У третьому розділі обґрунтовується вибір інструментів і детально описується процес розробки програмної частини гри. У четвертому розділі описане організаційно-економічне та маркетингове обґрунтування проекту історичної гри жанру «RPG». Проведені економічні розрахунки. Розроблено та описано бізнес план стартапу. У п'ятому розділі детально розглянуті аспекти забезпечення охорони праці. Результатом роботи є проектна документація та демонстраційна версія гри, розроблена на рушій Unreal Engine 5, в якій реалізовано переміщення персонажа, взаємодія зі світом та NPC, що володіє штучним інтелектом, квести та різні «RPG» механіки.