47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections)
Перегляд 47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections) за Автор "Брайко, М.Г."
Модель сучасного освітнього процесу – це певні субнапрямки в межах певної спеціальності, що об’єднують навколо викладача ініціативну групу студентів. За умов доступності великої кількості інформації та вмінь студентів знаходити її, роль викладача лише як транслятора є досить застарілою. Сформувати необхідні компетенції можливо шляхом навчання студентів мислити вільно, без обмежуючих стереотипів.