075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Автор "Бушняк, Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП "Вітмарк-Україна"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Бушняк, ІринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП «Вітмарк-Україна». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження доцільності створення нового продукту сокової продукції на СП «Вітмарк-Україна». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів дослідження ринку сокової продукції з метою впровадження на СП «Вітмарк-Україна» нової сокової продукції. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового товару, а саме жувальних соків. У якості товарної політики обрано стратегію диференціації. Вона являє собою процес розробки ряду істотних модифікацій товару, які роблять його відмінним від товарів-конкурентів. Робота містить 19 таблиць, 15 рисунків та 40 літературних джерел.