075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Автор "Бугаєнко Катерина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності магазину побутової техніки «ФОКСТРОТ» (ТОВ «ФТД-РІТЕЙЛ»)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Бугаєнко КатеринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності магазину побутової техніки «Фокстрот» (ТОВ «ФТД-Рітейл»). Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження організації та планування маркетингової діяльності магазину побутової техніки «Фокстрот» (ТОВ «ФТД-Рітейл») (м. Одеса) для визначення та удосконалення маркетингової стратегії розвитку цього торговельного підприємства. Об'єктом дослідження даної кваліфікаційної роботи є діяльність магазину побутової техніки "Фокстрот" (ТОВ "ФТД-Рітейл") (м. Одеса). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки стратегічних рішень щодо удосконалення маркетингової діяльності магазину побутової техніки "Фокстрот" (ТОВ "ФТД-Рітейл") (м. Одеса). Для проведення аналізу маркетингової діяльності магазину побутової техніки «Фокстрот» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 84 сторінки, з них 73 сторінки основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 27 таблиць, список використаних джерел складається з 66 джерел.