075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Автор "Атрохова Мілена"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ТОВ «ЛА Фаріна»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Атрохова МіленаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової стратегії для ТОВ «ЛА Фаріна» з метою підвищення її конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ЛА Фаріна»; 3. Маркетингова стратегія ТОВ «ЛА Фаріна». Мета даної кваліфікаційної роботи полягає в розробці комплексної маркетингової стратегії для ТОВ «ЛА Фаріна». Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «ЛА Фаріна» на ринку хлібобулочних виробів. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів формування маркетингової стратегії ТОВ «ЛА Фаріна» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Методи дослідження включають аналіз наукової літератури та джерел інформації, маркетингові дослідження ринку та конкурентів, SWOT-аналіз, аналіз статистичних даних та прогнозування. Розробка ефективної маркетингової стратегії для ТОВ «ЛА Фаріна» має велике практичне значення, оскільки сприятиме підвищенню конкурентоспроможності компанії, зміцненню її позицій на ринку та забезпеченню стабільного росту в довгостроковій перспективі.