C1 (051) - Економіка
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд C1 (051) - Економіка за Автор "Герецький Ростислав"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДослідження проблем формування, оцінки та підвищення ділової репутації в аграрному секторі(ОНТУ, кафедра економіки промисловості, 2024) Герецький РостиславВ сучасних умовах українські агропродовольчі підприємства намагаються досягти стратегічної орієнтації на європейські ринки і відповідати новим стандартам. Це є ключовим для багатьох виробників і експортерів сільськогосподарської продукції, що свідчать про необхідність змін у стратегічному плануванні та інтегруванні принципів сталого розвитку у свої стратегії. Репутаційні зміни стосується не лише виробничих процесів, а й корпоративної культури, управління трудовими ресурсами, сертифікації, екологізації, виробництва, постачання та переробки сільськогосподарської продукції, економії ресурсів. Репутаційні вигоди від дотримання світових стандартів підвищить капіталізацію українських компаній на міжнародному ринку як відповідальних та екологічно свідомих гравців. У першому розділі «Теоретичні основи формування ділової репутації аграрного підприємства» визначено сутність поняття «репутація» в контексті соціально відповідальної та стійкої стратегії конкурентоспроможності підприємства. Досліджено науково-теоретичні засади формування репутаційної стратегії, її ролі фінансового нематеріального активу. У другому розділі «Аналіз економічного стану, потенціалу та результатів діяльності ТОВ «Трофімова» діагностовано стан галузі та сучасні умови функціонування підприємства, здійснена оцінка профілю середовища ТОВ «Трофімова», та проведено аналіз виробничого потенціалу і результатів діяльності підприємства. У третьому розділі «Формування напрямів підвищення ділової репутації агропромислового підприємства ТОВ «Трофімова» запропоновані заходи з сертифікації аграрної продукції, сучасні методи оптимізації через концепцію «zero waste» у сталому агропромисловому бізнесі, та запропоновані заходи з підвищення ефективності діяльності та репутаційного розвитку. Кваліфікаційна робота магістра містить 107 сторінок, 35 таблиць, 14 рисунків. Перелік посилань нараховує 63 найменування.