073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Автор "Балихін, Валентин"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБрендинг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання на ТОВ «ЕДС ЛТД»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Балихін, ВалентинАктуальність теми обумовлена ситуацією з конкуруванням товарів унікальними характеристиками завдяки яким вони здатні перевершити товари конкурентів. У боротьбі за споживачів перемагають брендові товари. Сильний бренд є одним із найцінніших активів буд-якої компанії, інструментом формування довгострокових конкурентних переваг підприємства. Наявність бренду означає, що навіть при наближено рівних споживчих і інших властивостях товар більше купуватимуть. Бренд є засобом вирізнення товару або групи товарів, що дозволяє власнику досягти бажаних позицій на ринку. У першому розділі «Теоретико-методичні основи формування та використання брендингу на підприємстві» досліджено теоретичні та методичні основи брендингу підприємства, визначено роль позиціонування як інструменту формування унікальності торгової марки у свідомості споживача. У другому розділі «Характеристика ринку послуг з продажу побутових товарів та електроніки в Україні» досліджено структура ринку послуг з продажу побутових товарів та електроніки в України, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЕДС ЛТД». В третьому розділі «Проектні роботи з формування та ефективного використання бренду ТОВ «ЕДС ЛТД»»розроблено бренд ТОВ «ЕДС ЛТД» з продажу побутових товарів та електроніки та здійснено економічне обґрунтування проекту з формування та ефективного використання бренду ТОВ «ЕДС ЛТД». Кваліфікаційна робота бакалавра містить 61 сторінки, 16 таблиць, 3 рисунки. Перелік посилань нараховує 33 найменування.