076-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076-Підприємництво, торгівля та біржова за Автор "Допіра Ірина Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування ефективної системи просування бренду(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2023) Допіра Ірина АнатоліївнаКваліфікаційна робота магістра містить 106 сторінок, 21 таблицю, список літератури з 24 найменувань, 1 додатку. Метою виконання роботи є обґрунтування теоретичних засад та вироблення на їх основі ключових практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи просування бренду. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є процес визначення ефективних заходів просування бренду підприємства. Завданням роботи передбачено дослідження сутності та значення бренду, визначення теоретичних і методичних основ формування та просування бренду, надати організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства та оцінку поточного стану бренду «VEROSHwear»; проаналізувати ефективність існуючої маркетингової стратегії підприємства та розробити цілі та завдання бренду; вивчити можливі стратегії просування бренду та інструменти іміджевої концепції бренду; розробити рекомендації щодо вдосконалення бренду підприємства. За результатами роботи сформульовано висновки щодо можливостей удосконалення процесу просування бренду «VEROSHwear». Одержані результати можуть бути використанні в інтернет-магазинах та інших сферах бізнесу як заходи з просування бренду на ринку для підвищення конкурентоспроможності, розширення ринкової “ніші” та зміцнення їх іміджу. Рік виконання роботи – 2023. Рік захисту роботи – 2023.