D3 (073) - Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D3 (073) - Менеджмент за Автор "ВАСИЛЕНКО Євген"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУправління конкурентоспроможністю підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) ВАСИЛЕНКО ЄвгенАктуальність теми. Питання підвищення конкурентоспроможності підприємств і їх потенціалу в даний час є одним з найбільш актуальних питань фундаментальних і прикладних досліджень в економіці. 1. Глобалізація є одним з найважливіших факторів, що визначають розвиток конкурентних підходів. У процесі глобалізації ринкова конкуренція за продукцію підприємств, іноземні інвестиції, інновації та нові технології стала дуже серйозною. В результаті дії механізму конкуренції виробник продукції вибирається на основі його конкурентоспроможності, наявності життєво важливих ресурсів і можливостей. У цих умовах виникла проблема забезпечення конкурентоспроможності компаній в новій ситуації, пов'язаної з прогресом глобалізації. У першому розділі «Теоретико-методичні підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність» визначено теоретичні аспекти понять «конкурентоспроможність підприємства», проаналізовано стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах воєнного стану, досліджено методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: вітчизняні та закордонні підходи. Зроблено висновки до розділу 1. У друугому розділі «Поточний стан та тренди розвитку ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» проведено моніторинг поточного стану галузі хлібопекарських підприємства, надано загальну характеристику підприємства та його внутрішнього середовища, здійснено оцінку конкурентоспроможності ТОВ «Одеський хлібозавод № 4». Зроблено висновки до розділу 2. У третьому розділі «Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» запропоновано механізм забезпечення конкурентоспроможність підприємства, запропоновано випуск нового виду продукції (мафіни з яблуком) як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства, проведено економічне обґрунтування розроблення, виробництва і реалізації інноваційної продукції. Зроблено загалтні висновки.