076-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076-Підприємництво, торгівля та біржова за Автор "Албул Роман Олексійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз ринку та порівняльна оцінка якості безалкогольних напоїв, що реалізуються в роздрібній торгівельній мережі м. Одеси(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Албул Роман ОлексійовичКваліфікаційна робота містить 93, 12 таблиць, бібліографія з 27 найменувань , 2 додатка. Метою роботи є встановлення специфіки споживання та якості безалкогольних напоїв у роздрібній торговельній мережі м. Одеси. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є економічні відносини безалкогольні напої, є важливим елементом сучасного харчового ринку та впливає на споживчі уподобання та здоров’я населення. 1. Завданням роботи передбачено Провести аналіз ринку безалкогольних напоїв у м. Одесі. 2. Здійснити порівняльну оцінку якості безалкогольних напоїв у роздрібній торговельній мережі м. Одеси. 3. Проаналізувати тенденції споживання та вибору споживачами безалкогольних напоїв у м. Одесі. 4. Визначити основні характеристики асортименту безалкогольних напоїв у роздрібній торговельній мережі м. Одеси. 5. Провести оцінку упаковки та маркування безалкогольних напоїв. 6. Оцінити якість безалкогольних напоїв за органолептичними та фізико-хімічними показниками. 7. Визначити заходи нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності об’єктів дослідження при імпорті/експорті. 8. Розрахувати конкурентоспроможність безалкогольних напоїв на ринку м. Одеси. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно сучасного стану та перспектив розвитку імпортно-експортних операцій ринка безалкогольних напоїв, дослідження їх якості та тенденцій споживання, а також питання безпеки та санітарії на підприємствах торгівлі. Отримані результати рекомендовані до використання в галузі виробництва безалкогольних напоїв. Ключові слова: Безалкогольні напої, Якість, Контроль, Підприємства, Брендування, Маркетинг. Рік виконання роботи – 2023-2024. Рік захисту роботи – 2024.