075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 110
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кошкодан, Євгенія ГеннадіївнаКваліфікаційна робота на тему «Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 65 сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 5 таблиць, список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження комунікаційної політики, що застосовується на ринку косметичних засобів на прикладі ФОП Павлов Р.В. та розробка шляхів її вдосконалення. Предмет дослідження – комунікаційна діяльність підприємця на ринку косметичних засобів. Об’єкт дослідження – методи просування продукції, зворотного зв’язку зі споживачами косметичної продукції ТМ «Kodi professional». Для проведення аналізу комунікаційної політики ФОП Павлов Р.В. на прикладі продукції ТМ «Kodi professional», було використано маркетингове дослідження, методика контент-аналізу, аналізу фінансово-господарської діяльності.
- ДокументФормування комунікативної політики ПП «Євро-Вектор»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Бєлова, ІринаАктуальність теми обумовлена тим, що в сучасних умовах ринкової економіки використання лише основних засобів виведення та просування товару на ринок (виготовлення якісної продукції, встановлення конкурентоспроможної ціни тощо) є недостатнім. Зважаючи на теперішній асортимент аналогічних за якостями продуктів, такий товар залишиться непоміченим кінцевим споживачем. Тому ефективний вихід товару на ринок та його подальше просування неможливі без інтенсивного використання комплексу маркетингових комунікацій, що спрямовується на інформування, переконання, нагадування споживачам про товар, підтримку збуту, а також створення позитивного іміджу підприємства, ефективної реклами, яка є складовою маркетингової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення комунікаційної політики ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія). Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; - навести характеристику підприємства; - проаналізувати маркетингове середовище підприємства; - проаналізувати комунікаційну політику підприємства та його основних конкурентів; - розробити пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної політики на послуги підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингово-комунікаційна політика підприємства ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія). Предметом дослідження у роботі є процес формування дієвої маркетингово-комунікаційної політики підприємства ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія).
- ДокументВпровадження ефективної системи управління асортиментом та якістю товарів на ТОВ «Алколайн»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гусєва, Дар"яАктуальність теми обумовлена тим, що виконуючи свої функції, торгівля здійснює реалізацію споживчої вартості (доведення товарів до споживачів) і реалізацію вартості (обмін товарів на гроші) при цьому в ході товароруху виникають небажані явища та процеси, що впливають на якість продукції. За таких умов діяльність торговельних підприємств насамперед спрямована на формування та управління певним асортиментом, що забезпечується розробкою дієвої асортиментної політики. Привабливість асортименту для споживачів, який би задовольнив їх потреби, забезпечить стійкість і конкурентоспроможність підприємства. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення системи управління асортиментом та якістю товарів на ТОВ «Алколайн». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Розглянути теоретичні засади управління асортиментом та якістю товарів; 2. Проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; 3. Розробити управлінські рішення щодо удосконалення товарного асортименту підприємства Об’єктом дослідження є процес формування системи управління асортиментом та якістю товарів. Предмет дослідження – система управління асортиментом та якістю ТОВ «Алколайн».
- Документ"Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод»"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Рекечинська, ГаннаКваліфікаційна робота на тему «Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 87 сторінок, в тому числі 87 сторінок основного тексту. Робота містить 21 таблицю, 21 рисунок, 58 літературних джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є діяльність з підвищення конкурентоспроможності продукції на ринку морозива. Предмет дослідження – сукупність маркетингових методів, застосування яких призведе до підвищення конкурентоспроможності продукції на українському ринку морозива. Метою кваліфікаційної роботи є розробка комплексу заходів з підвищення конкурентоспроможності морозива ТМ «Ласунка», що реалізується в Одеському регіоні ТОВ «Одесахолод». Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню конкурентоспроможності товарних марок продукції визначеного сегменту ринку. В роботі дана характеристика маркетингової діяльності з продажу морозива ТМ «Ласунка» в одеському регіоні , проаналізовані тренди світового та українського ринку морозива, проведено аналіз конкурентоспроможності товарних марок морозива. На основі проведеного аналізу запропоновано пропозиції щодо підвищення конкурентної позиції морозива ТМ «Ласунка» у порівнянні з товарними марками конкурентів, а саме підвищення обсягів продажів в літній сезон в приморській зоні відпочинку, розширення реклами на телебаченні й в соціальних мережах та більш активне застосування промо-акцій.
- ДокументРозробка маркетингової програми розвитку ТОВ «Гормолзавод»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Біла, Наталія ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової програми розвитку ТОВ «Гормолзавод», обґрунтування необхідності цього та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової програми розвитку ТОВ «Гормолзавод». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Гормолзавод» та його молочна продукція ТМ «ГМЗ». Предметом дослідження є процес розробки маркетингової програми для розвитку ТОВ «Гормолзавод» та підвищення конкурентоспроможності його продукції під ТМ «ГМЗ». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Гормолзавод» були використані методика SWOT-аналізу, PEST-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, метод розрахунку концентрації бізнесу на ринку за допомогою індекса Герфіндаля-Гіршмана, багатокутник конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 74 сторінки, з них 63 сторінки основного тексту. Робота містить 9 рисунків, 19 таблиць, список використаних джерел складається з 48 джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП "Вітмарк-Україна"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Бушняк, ІринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП «Вітмарк-Україна». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження доцільності створення нового продукту сокової продукції на СП «Вітмарк-Україна». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів дослідження ринку сокової продукції з метою впровадження на СП «Вітмарк-Україна» нової сокової продукції. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового товару, а саме жувальних соків. У якості товарної політики обрано стратегію диференціації. Вона являє собою процес розробки ряду істотних модифікацій товару, які роблять його відмінним від товарів-конкурентів. Робота містить 19 таблиць, 15 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументШляхи удосконалення асортиментної політики ТОВ «СільпоФуд» в сегменті рибних консервів(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Шевченко, ІринаЗа умов загостроння конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі і, в кінуевому підсумку, ефективність діяльності підпримства. Формування асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті рибних консервів є склданим та багатогранним проуесом, що потребує всебічного аналізу ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та пошуку шляхів оптимізації асортиментного потрфеля. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення шляхів удосконалення асортиментної політики підприємства в сегменті рибних консервів. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: 1. Розглянути теоретичні засади формування асортиментної політики підприємства; 2. Проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; 3. Надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті рибних консервів. Об’єктом дослідження є теоретико-методологічні основи формування асортиментної політики підприємства. Предметом дослідження є процес формування маркетингоовї асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в в сегменті рибних консервів.
- ДокументФормування асортиментної політики пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Леонова, МаринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо визначення напрямів та конкретних заходів удосконалення асортиментної політики хлібобулочної продукції пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи асортиментної політики підприємства; 2. Дослідження номенклатури та асортименту пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.); 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.). Метою кваліфікаційної роботи є визначення напрямів та конкретних заходів удосконалення асортиментної політики хлібобулочної продукції пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних проблем, пов'язаних з асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.) в системі маркетингу. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як АВС-аналіз, матриця «Мак Кінсі-Дженерал Електрик», також були визначенні життєвий цикл товару та ширина і довжина номенклатури підприємства. У процесі роботи були з’ясовано, що пекарня недостатньо приділяє уваги світовим тенденціям та побажанням споживачів, у зв’язку з чим, поступається перед конкурентами. Тому були зроблені висновки та пропозиції щодо покращення асортиментної політики хлібобулочної продукції пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д. В.). Робота містить 17 таблиць, 24 рисунка та 35 літературних джерел.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика торгової мережі ТОВ "Сільпо-Фуд" у сегменті сокової продукції(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Тюхтій, ТетянаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; 2. Аналіз функціонування комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Пропозиції з удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та удосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції. Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетингово-комунікаційної політики підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, зроблені необхідні розрахунки та запропонований проект заходів щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства та розраховано ефективність від його впровадження. У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової мережі ТОВ «Сільпо Фуд» та надано відповідні рекомендації. Робота містить 8 таблиць, 24 рисунки та 45 літературних джерел.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ТОВ «ЦЕНТР ЗАХИСТУ, СПРИЯННЯ ТА РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Тарак, МаринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вої стратегії ТОВ «Центр захисту, сприяння та розвитку торгівлі», обґрунтуван-ня необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії ТОВ «Центр захисту, сприяння та розвитку торгівлі». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес розробки марке-тингової стратегії для ТОВ «Центр захисту, сприяння та розвитку торгівлі». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки маркетингової стратегії для ТОВ «Центр захисту, сприяння та розвитку торгівлі» у сегменті послуг охоронних служб. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Центр захисту, сприяння та розвитку торгівлі» були використані метод PEST-аналізу для аналі-зу впливу зовнішніх факторів на підприємство, маркетингове дослідження, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 75 сторінок, з них 63 сторінки основного тексту. Робота містить 17 рисунків, 21 таблицю, список використаних джерел складається з 48 джерел.
- ДокументРозробка стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор’я України(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Костенюк, Анастасія ВіталіївнаРобота на тему «Розробка стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор’я України» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 78 сторінок, з них 67 сторінки основного тексту. Робота містить 1 рисунок, 17 таблиць, список використаних джерел складається із 70 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо формування стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор'я України. Об’єктом роботи є винний маршрут Причорномор’я України. Предметом дослідження є: сукупність зовнішніх і внутрішніх факторів, що визначають доцільність використання тих чи інших заходів щодо просування продукції на ринок. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці зарубіжних і вітчизняних авторів за статистикою, аналізу, маркетингу, менеджменту, управління, і практичні дані аналізу енотуристичних послуг в Україні.
- ДокументФормування комунікативної політики ФОП Швець В.В.(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Швець, ВіталійАктуальність теми обумовлено тим, що досвід успішних західних та вітчизняних підприємств в умовах загострення конкуренції свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити форму, контент, канали, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючих різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - проаналізувати та узагальнити підходи до визначення поняття «маркетингова комунікаційна політика»; - визначити основні завдання та етапи розробки маркетингової комунікаційної політики; - проаналізувати організаційно-економічну діяльність ФОП Швець В.В.; - дослідити маркетингову комунікаційну політику ФОП Швець В.В.; - визначити основні передумови впровадження комплексу маркетингових комунікацій; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ФОП Швець В.В. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ФОП Швець В.В.. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
- ДокументРозробка маркетингових методів стимулювання продажів шоколадної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хмелєвська, КатрінАктуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної політики стимулювання продажів. Реалізація маркетингових заходів щодо стимулювання продажів має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану та плану розвитку підприємства в цілому. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення маркетингових методів стимулювання продажів шоколадної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати теоретико-методологічні основи маркетингового стимулювання продажів; 2. Аналіз функціонування системи стимулювання продажів ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження у кваліфікаційній роботі є теоретикометодологічні основи маркетингового стимулювання продажів
- ДокументФормування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Штефура, ОлександрУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»), обґрунтування необхідності її удосконалення та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та формування асортимент-ної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є тихі вина ТМ «Bolgrad» виробника ПрАТ «Харчовик» для торгового дому ТОВ «Алколайн». Предметом дослідження є процес формування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad». Для проведення дослідження номенклатури та асортименту ПрАТ «Хар-човик» були використані методика розрахунку показників асортименту, метод побудови життєвого циклу товарного асортименту, матриця McKinsey/GE, АВС-аналіз. Загальний обсяг роботи складає 74 сторінки, з них 64 сторінки основного тексту. Робота містить 15 рисунків, 15 таблиць, список використаних джерел складається з 52 джерел.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гаврилюк, Анастасія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»), обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Тедіс Україна» та його партнери-виробники тютюнових виробів для нагрівання. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS. Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Тедіс Україна» були використані модель Котлера «5 рівнів товару», маркетингове дослідження, мотиви диференціації товарних марок. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 51 джерела.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м.Одеса(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковальов, ГеоргійАктуальність. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м. Одесі, обґрунтувано його необхідність та доцільність. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1.Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2.Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3.Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок нового молодіжного кафе. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення нового закладу для молоді. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління проектом створення молодіжного закладу і його просування на ринок м. Одеси. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі була проаналізована доцільність відкриття нового закладу «YOUTH-PLACE» в м. Одеса, орієнтованого на молодь та залучення людей усіх вікових категорій.
- ДокументРозробка маркетингових методів стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кожухар, ВікторіяСучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі, коли відбувається глобалізація та посилення конкуренції, підсилюється інформаційне перевантаження суспільства та постійно збільшуються витрати підприємств на маркетингові комунікації, особливо гостро ставлять питання формування ефективної системи стимулювання збуту. Роздрібна торговельна мережа, маючи високоякісну продукцію та зручні для споживачів сервісні програми, але не сформувавши ефективної системи збуту, не може отримати бажаний економічний результат. Саме тому в умовах конкурентної боротьби однією з важливих передумов ефективного функціонування підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках є стимулювання збуту. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: з’ясування суті основних понять, пов’язаних із збутовою діяльністю підприємств; виявлення основних компонентів системи стимулювання збуту; обґрунтування шляхів досягнення максимальної ефективності від збутової діяльності; провести аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції визначення перспективних напрямків удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на досліджуваному підприємстві; обґрунтування конкретних пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на підприємстві; визначити критерії та показники оцінки ефективності системи стимулювання збутової діяльності підприємства. Об’єкт дослідження – сучасні підходи до формування систем стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції. Предмет дослідження – форми та методи системи стимулювання як інструмента збутової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Блануца, Олена ЕдуардівнаРобота на тему «Маркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 7 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 75 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової асортиментної політики та запропонувати методи з її удосконалення для ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є процес управління асортиментом в ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність стосовно асортименту на ринку офтальмологічних послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової асортиментної політки, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сизоненко, ДаріяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Конкурентоспроможність продукції є однією з найважливіших категорій ринкової економіки і характеризує можливість та ефективність адаптації підприємства до умов конкурентного середовища. Складністю визначення конкурентоспроможностіпродукції та потенціалу підприємства є в основному недостатність та несвоєчасність інформації простан ринку. У зв’язку з цим обґрунтування підходів до її дослідження з метою подальшої розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможністю продукції є актуальним. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Гормолзавод» та його продукція йогурти ТМ «ГМЗ». Предметом дослідження є маркетингові методи підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТОВ «Гормолзавод». Для проведення аналізу конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ» були використані метод розрахунку концентрації бізнесу на ринку за допомогою індекса Херфіндаля-Хіршмана; карта стратегічних груп; матриця конкурентного профілю; маркетингове дослідження; матриця McKinsey/GE; багатокутник конкурентоспроможності; розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності; матриця SWOT-аналізу. Загальний обсяг роботи складає 81 сторінку, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 23 рисунки, 19 таблиць, список використаних джерел складається із 55 джерел.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Узун, ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.); 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як метод експертних оцінок, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності, анкетування. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища магазину «Єдельвейс» дійшли висновку, що із всіх шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності найдоцільнішим буде активізація рекламної діяльності, впровадження заходів щодо стимулювання збуту слабоалкогольних напоїв з метою збільшення обсягів реалізації товару. Адже саме цей показник отримав найменшу оцінку серед експертів та поступається за цим параметром серед конкурентів. Робота містить 21 таблиць, 19 рисунків та 42 літературних джерела