Роль маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ «ОдесаВинПром» в умовах економічної кризи в країні

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено аналіз стратегій для успішної діяльності підприємства на ринку виноробної продукції та розроблено маркетингову стратегію ПрАТ «Одесавинпром».
Опис
Мільчева, В. В. Роль маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ «ОдесаВинПром» в умовах економічної кризи в країні / В. В. Мільчева, О. М. Голодонюк // Державне управління і національна безпека (EPRGNS 2016): зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 29 верес. 2016 р. / Київ. нац. лінгвіст. ун-т [та ін.]. – Київ, 2016. – С. 70–73 : табл. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
маркетингова стратегія, економічна криза, ринок виноробної продукції
Бібліографічний опис