Сучасний маркетинг як засіб формування культури споживання вина

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Споживач, який став дегустатором, отримує знання про продукт, критерії його вибору, вміння орієнтуватися у великій кількості товарів, що є на торгових полицях магазинів, розуміння справжньої цінності продукту, вміння відрізняти маркетингові хитрощі, і що найважливіше – нові враження та вміння насолоджуватися якісним продуктом.
Опис
Солодова О. С. Сучасний маркетинг як засіб формування культури споживання вина / О. С. Солодова ; наук. кер. О. О. Голубьонкова // Проблеми формування здорового способу життя у молоді : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студентів з міжнар. участю, Одеса, 29 верес.– 1 жовт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; гол. ред. Б. В. Єгоров. – Одеса, 2017. – С. 341–342.
Ключові слова
маркетинг, культура споживання вина, дегустація
Бібліографічний опис