Стратегія сталого розвитку м’ясопереробних підприємств України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні умови господарювання, що створилися для українських підприємств харчової промисловості, зокрема м’ясопереробних підприємств, вимагають від керівників створення такої стратегії їх діяльності на продовольчому ринку, яка б була, з одного боку, тісно пов'язана з вирішенням проблем сталого задоволення потреб усіх категорій споживачів та, з іншого боку, надавала б змогу функціонувати їм в режимі розширеного відтворення.
Опис
Ощепков О. П. Стратегія сталого розвитку м’ясопереробних підприємств України / О. П. Ощепков, С. О. Магденко // Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку XXI ст. : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 12–13 жовт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки та менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна ; наук. ред. О. Б. Каламан. – Одеса, 2017. – С. 125–127. –Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
сталий розвиток підприємств, м’ясопереробні підприємства, розвиток підприємств України
Бібліографічний опис