Позиціонування нового продукту для здорового харчування на споживчий ринок України
Вантажиться...
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Основною метою досліджень було проведення маркетингових досліджень відношення споживачів до нових продуктів, визначення якім рівнем знань володіє потенційний споживач та на основі отриманих даних запропонувати шляхи формування системи позиціонування нових продуктів для здорового харчування.
Опис
Позиціонування нового продукту для здорового харчування на споживчий ринок України / М. Р. Мардар, І. А. Устенко, О. А. Кручек, О. В. Євтушок, Т. М. Черевата, Р. Р. Значек // Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку XXI ст. : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 12–13 жовт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки та менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна ; наук. ред. О. Б. Каламан. – Одеса, 2017. – С. 113–115 : табл., рис. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
позиціонування продукту, здорове харчування, споживчий ринок України