Маркетингові підходи до розробки стратегії виведення на ринок інноваційного продукту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Активна науково-дослідна й інноваційна діяльність дозволили одержати унікальний продукт, який на даний момент не має аналогів в Україні і зможе зайняти свою нішу на ринку. Це сироп «Здоровіт».
Опис
Голодонюк О. М. Маркетингові підходи до розробки стратегії виведення на ринок інноваційного продукту / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку XXI ст. : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 12–13 жовт. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки та менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна ; наук. ред. О. Б. Каламан. – Одеса, 2017. – С. 158–161. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
маркетинг, розробка стратегії, виведення на ринок, інноваційний продукт
Бібліографічний опис